lillenummer3 Forelsket i forumet 18 Jan 2022 #21 Jeg liker å strikke, og har alltid ett prosjekt på gang. Har ikke begynt på til lille, men har sett på Teddy pants fra petiteknit
Jeg liker å strikke, og har alltid ett prosjekt på gang. Har ikke begynt på til lille, men har sett på Teddy pants fra petiteknit
VictoriaH Ventende August 2018 Oktobergull 2022 18 Jan 2022 #22 Har to skuffer fulle Strikket mye som prøver, både blått og rosa. Spent på hva som blir brukt og ikke
Har to skuffer fulle Strikket mye som prøver, både blått og rosa. Spent på hva som blir brukt og ikke
ing35 Glad i forumet Himmelbarn September To Remember 2022 18 Jan 2022 #23 lillenummer3 skrev: Jeg liker å strikke, og har alltid ett prosjekt på gang. Har ikke begynt på til lille, men har sett på Teddy pants fra petiteknit Klikk for å utvide … Den kommer nok jeg å strikke etterhvert.
lillenummer3 skrev: Jeg liker å strikke, og har alltid ett prosjekt på gang. Har ikke begynt på til lille, men har sett på Teddy pants fra petiteknit Klikk for å utvide … Den kommer nok jeg å strikke etterhvert.