Babystrikk

Er det noen som strikker her inne?

Vi kan jo dele litt hva vi strikker :happy:

Jeg har begynt å strikke dette babyteppe i Viking bamboo :happy:
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=9055&cid=1

Lurte litt på om det var for tidlig å starte, men kaster meg på :happy: Håper på å strikke flere små plagg etterhvert.
Det er jo bare å begynne, så kanskje du rekker å strikke mange flere ting før den lille kommer. Her syr jeg, så skal begynne å sy litt babyklær snart. Begynte med det for et år siden også da jeg var gravid. Men stoppet opp da det hele var over da.

Jeg er ingen mester på å strikke, men synes det er gøy når jeg klarer å strikke noe! Har også vurdert å strikke et babyteppe til og begynne med:happy: Veldig fint det du har begynt på!

Det er jo bare å begynne, så kanskje du rekker å strikke mange flere ting før den lille kommer. Her syr jeg, så skal begynne å sy litt babyklær snart. Begynte med det for et år siden også da jeg var gravid. Men stoppet opp da det hele var over da.

Så gøy med hjemmesydd klær også!
Jeg har heller ikke tålmodighet til å strikke for meg selv lengre, men nå håper jeg å rekke mange flere ting!

Jeg vågee nok ikkw begynne på noe før ting er litt sikrere. Har lyst å strikke et pledd og hentesett verrfall:happy:

Jeg har begynt på denne ☺️ Viss jeg i det heletatt skal bli ferdig med noe så må jeg begynne allerede nå for jeg strikker i perioder :wacky: når jeg først starter strikker jeg mye men så går jeg lei og da tar det lang tid før jeg starter på igjen :hilarious:

Vedlegg

• 5ED44D1B-38B3-4075-BEEC-19CE2E3BFDED.png
    5ED44D1B-38B3-4075-BEEC-19CE2E3BFDED.png
    6,5 MB · Visninger: 17
Begynner nok ikke å strikke noe til den lille før etter 12 uker. Blir for sårt hvis det ikke går veien .. :)

Jeg har begynt på denne ☺️ Viss jeg i det heletatt skal bli ferdig med noe så må jeg begynne allerede nå for jeg strikker i perioder :wacky: når jeg først starter strikker jeg mye men så går jeg lei og da tar det lang tid før jeg starter på igjen :hilarious:

Den var fin :happy:

Er det noen som strikker her inne?
:anyone

Vi kan jo dele litt hva vi strikker :happy:

Jeg har begynt å strikke dette babyteppe i Viking bamboo :happy:
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=9055&cid=1

Lurte litt på om det var for tidlig å starte, men kastet meg på :happy: Ønsker å strikke flere små plagg etterhvert.
:hello

Jeg har ikke begynt på noe til akkurat denne spiren enda, men jeg har strikket noen plagg i de 4 årene jeg har ventet. Det er helst sokker, luer og votter av restegarn:dance008

Tror det første jeg vil strikke er et marius vognteppe, men må bli ferdig med et annet prosjekt først:)

Jeg strikker også, og gleder meg til å begynne, men tenker å vente til det har gått litt lengre for å ikke bli skuffet :-) får heller strikke til meg selv i mellomtiden!

Gleder meg også til å begynne, men venter noen uker til :Heartred Håper denne tråden kan fylles med mye fin inspirasjon de neste månedene!

Jeg skal strikke Garntopias babyteppe, men venter til uke 10-12. Gleder meg til å få strikket til mitt eget barn❤️❤️ Min mor har allerede begynt å strikke, hun gleder seg sånn til å bli mormor for første gang:joyful:

Jaaa, gleder meg til å strikke! Tør ikke enda, men drømmer meg bort og finner inspirasjon på instagram både på tepper og fine hentesett ❤️

Jeg skal strikke Garntopias babyteppe, men venter til uke 10-12. Gleder meg til å få strikket til mitt eget barn❤️❤️ Min mor har allerede begynt å strikke, hun gleder seg sånn til å bli mormor for første gang:joyful:

Det er så fint. Jeg har strikket Garntopia hentesett til ei lita tulle.. har lyst å strikke det til min lille også ❤️

Jeg strikker, men er nybegynner og bruker laaaang tid. Snart ferdig med genser til 2020-jenta, bare holdt på siden september:angelic:

Jeg strikker, men er nybegynner og bruker laaaang tid. Snart ferdig med genser til 2020-jenta, bare holdt på siden september:angelic:
Jeg begyne å strikke en genser når jenta mi var 1.5 år, strikka i str 2 år. Ble ferdig når hun ble 2.5:wacky:

Strikker ikke selv, men ønsker meg olivedrakt og pjokken-sett fra svigermor :love017

Jeg venter litt, men jeg vet jeg vil strikke et Garntopia babyteppe. Jeg har en god del som jeg har strikket til de andre barna mine, både dresser, bukser, rompere luer, mm. Er veldig glad i oppskriftene fra Petiteknit, men tar gjerne imot andre tips også!

Back
Topp