Babystrikk

Lillebille89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Oktoberlykke2020❤
Sensommerskattene 2023
Jeg trenger inspirasjon: Hva har dere strikket/strikker dere til de søte små? ❤
 
Har strikket minstenbukse, og holder på med minstenjakke nå! Har også tenkt til å strikke kyse i samme mønster!:angelic: Tenkte og å strikke lillemorbukse!
 
Jeg har strikka en monday suit og en nydelig ankers jakke, og er nesten ferdig med Margotbuksa nå :) Og på lista har jeg en rillejakke, en kyse og willums selebukse, håper jeg rekker alt :p
 
Jeg har strikka en monday suit og en nydelig ankers jakke, og er nesten ferdig med Margotbuksa nå :) Og på lista har jeg en rillejakke, en kyse og willums selebukse, håper jeg rekker alt :p
Hehe ja vanskelig å vite hva man rekker og ikke :hilarious: hvordan garn brukte du på ankers jakken?
 
Dette er det siste jeg strikket. Skal bli gave :)
 

Vedlegg

  • 20200827_225653.jpg
    20200827_225653.jpg
    48 KB · Visninger: 34
Hehe ja vanskelig å vite hva man rekker og ikke :hilarious: hvordan garn brukte du på ankers jakken?
Jeg brukte dobbel tråd sunday fra Sandnes garn, som det står i oppskriften, men tenkte å strikke en til med tynn merinoull. Jeg strikka den litt mindre enn den minste oppskriften, og det holdt akkurat med 2 nøster :)
 
Jeg brukte dobbel tråd sunday fra Sandnes garn, som det står i oppskriften, men tenkte å strikke en til med tynn merinoull. Jeg strikka den litt mindre enn den minste oppskriften, og det holdt akkurat med 2 nøster :)
Jeg strikket en dress i sunday garnet som virkelig krympet og tovet seg i vask :( strikket enda en fordi jeg tenkte vaskeposen jeg brukte var feilen, men den både krympet og tovet seg den også :(
 
Jeg har strikket hentesett som består av knapper bak-genser fra ministrikk, olives strømpebukse fra knitting for olive, miniselbu votter av strikkezilla, lillebrors vintersko av heidipe og Karens kyse fra petiteknit. I tillegg har jeg strikket koseteppe fra klompelompe og lillesøsters romper fra petiteknit:) holder på med dåpskjole nå så usikker på om jeg rekker å strikke noe mer i høst:hilarious:
 
Jeg strikket en dress i sunday garnet som virkelig krympet og tovet seg i vask :( strikket enda en fordi jeg tenkte vaskeposen jeg brukte var feilen, men den både krympet og tovet seg den også :(
Oj! Så dumt, jeg har faktisk enda ikke vaska noe av det, tenkte jeg bare skulle vaske det for hånd i en balje. Kan si ifra hvordan det går! Syns egentlig ikke det garnet var så bra som mange skal ha det til, det tvinner seg så fort opp, og enden på knappestolpene på monday-suiten er ikke fine pga det.
 
Jeg har også strikka baby boho blanket, rakk å få tak i noe av hexa-garnet før det ble helt borte. Veldig fornøyd med resultatet :)
 
Jeg strikket en dress i sunday garnet som virkelig krympet og tovet seg i vask :( strikket enda en fordi jeg tenkte vaskeposen jeg brukte var feilen, men den både krympet og tovet seg den også :(
Sunday er ikke superwash-behandlet og bør vaskes for hånd :happy:
 
Jeg har strikka davidromper fra klompelompe. Mamma har strikka seaside set fra petiteknit, og pilotlue fra klompelompe i matchende farge :happy:
 
Oj står det det? Det er jo ikke bra :facepalm: mi eldste fikk en dansekjole strikka i sunday fra mormoren sin, og jeg fikk beskjed om å håndvaske og tørke liggende.
Hehe ja.. så jeg vasket det i god tro når den var ferdigstrikket. :shifty::p
 
Har strikket baby boho blanket, garntopia teppe, sunday suit, selmassovedrakt (uten hette) sukkerert sokker, ankerskyse, matgotbukse og to lillebrorsrompere :love017 nå strikker jeg på lille spire hentesett! Har fortsatt en del på "drømme strikke lista" men får se hvor mye jeg rekker før fødsel:happy:
 
Back
Topp