Babystrikk

Lychee

Betatt av forumet
Noen som strikker her? Vet det er i overkant tidlig- men kan knapt vente med å starte på "garderoben" :) Får holde meg til storebrortøy noen måneder til, men det kribler i fingrene :joyful:

Har akkurat lært meg å strikke, holder på med 2. sokkeparet til meg selv :-P men har lyst til å strikke babytøy, selv om det er flere i slekta som strikker masse til barna, er det kjekt å ha noe som er strikket selv også :-D Så det gleder jeg meg til!

Har akkurat lært meg å strikke, holder på med 2. sokkeparet til meg selv :p men har lyst til å strikke babytøy, selv om det er flere i slekta som strikker masse til barna, er det kjekt å ha noe som er strikket selv også :-D Så det gleder jeg meg til!

Koselig med selvstrikket, ja :happy119 Startet å strikke for et år siden og har blitt helt hekta, den gang med et babyteppe, som nå omsider ser ut til å kunne bli brukt :) Så er det disse klompelompeoppskriftene som er så fine..heldige oss som får vinterbabyer:dummy::dummy1:

Har en mamma som er kjempe flink på å sy og strikke så blir litt hjemmelagede klær og det er så gøy! Strikker litt selv og kunne tenkt meg å prøve på noen plagg☺ kosli med vinterbaby ja:D:D

Jeg skal strikke masse til babyen, men venter litt enda :)

Gleder meg veldig til å begynne da, elsk på babystrikk ❤️

Haha. Jeg begynte på et vognteppe sist. Det er enda ikke ferdig

Jeg har begynt å strikke. Holder på med artigskrue hettelue fra pickles til jenta mi på 1 1/2. Gleder meg til å begynne på babyting :-) ingen andre i familien som strikker, så greit med en strikketråd her ;-)

Jeg har begynt å strikke. Holder på med artigskrue hettelue fra pickles til jenta mi på 1 1/2. Gleder meg til å begynne på babyting :-) ingen andre i familien som strikker, så greit med en strikketråd her ;-)

Så artig, vært koselig å få litt inspirasjon etterhvert når det er "innafor" å dra frem strikkepinnene ☺️

Har et vognteppe jeg begynte på for noen år siden når svigerinna mi ventet men det ble aldri ferdig så lurer på å ta det frem igjen, men tør ikke enda.

Skulle ønske jeg klarte å strikke ordentlig, men det ender alltid med å bli for stramt. Har heldigvis noen bestemødre som gjerne strikker til oldebarna sine :)

Driver å lærer meg å strikke. Driver med et sjal nå. Tenkte å hekle et babyteppe når jeg vet om det er gutt eller jente. Lærte meg å hekle i fjor:)

Jeg strikker masse!! Har strikket masse dresser/jakker/sokker/luer og mye mer til alle små i familien og venner sine. Så ja, jeg har begynt! Med novemberbarn tenker jeg at den lille trenger mye ull i begynnelsen i mange størrelser, derfor har jeg begynt allerede, hehe. Så krysser jeg fingrene for at ikke noe skulle skje!!!

Jeg strikker ikke, men får vanvittig lyst når jeg ser så mye fint det fins til de små :)

Dere som etterhvert kommer til å strikke søte ting, må gjerne legge ut bilder sånn at vi andre kan bli litt inspirert også :)

Back
Topp