babystol (stressless/tvstol)

Twinmom83

Glad i forumet
tenker ikke på matstol,men sånne små baby/barnestoler de kan sitte i forran tv'n feks....
har dere det til de små? hvilken har dere isåfall? synes det var vanskelig å finne noe jeg...[;)]

de e jo så tøffe de recliner stolene de har t barn![:D] De på Bohus osv..meeen, de e litt dyre også..
har ikkje tv stol vi, venter litt med d..de e ikkje interessert i tv heller, så problemet har ikkje dukka opp enda[;)]

Storebror fikk en slik recliner i julegave når han var 2,5 år. Jeg tenker ikke å kjøpe noe nå til Adrian. Synes det er for tidlig..

Emilie har en sånn og elsker å sitte i den [:D] Vi kjøpte vår på bohus

Mathias har en stressless.. knallsøt [:D] kan legges ned og ta ut den fotdelen.. han har ikke tid til å sitte i ro i den enda, så blir brukt til klatrestativ...

Lille fikk [link=http://www.bohus.no/barnerom/stoler/barnestoler/nelson-club-barnestol/]denne[/link] til 1-årsdagen sin. Hun liker den kjempegodt, pleier å sitte i den hvis vi spiser ved stuebordet. Hun leker faktisk veldig mye med stolen sin. [:)] Syns det er greit at det ikke er noe fare for at hun klemmer seg i den.

vi fikk en slik en til fra bohus, som kan tas ut bena på og legges noe ned til jul til dukka. Men ikke blitt noe særlig brukt ennå, hun sitter jo ikke i ro, og den passer ikke helt inn i stuen. Men kommer nok ned i stuen snart fordi om:)

Svigermor kjøpte slike til mannens første to barn, på møbelringen. De var veldig glade i å sitte i dem, men de var grusomme.

Livredd for at mine skal få sånne, det er bedre for kroppen å sitte på gulvet - men de sitter ofte i sofaen vår[:)]

N. bruker vippestolen sin han, den funker så fint. har en vippestol som de kan bruke til de blir ganske store. han kryper oppi der for å kose og se på tv.[:D]

Back
Topp