Babystatus på facebook?

Imogene

Forumet er livet
VIP
Mange her som har gjort det eller skal ha det?

Jeg har ikke publisert noe der (foruten om i en lukket gruppe jeg er med i der), og har ikke planer om det heller. Gjorde det heller ikke forrige gang jeg var gravid.
Føler liksom at det blir veldig voldsomt med en slik status.. men mulig jeg tenker annerledes om en stund og svelger kamelen!

Jeg kommer til å gjøre det hvis alt er ok på ultralyd på onsdag :)
Kommer nok ikke til å ha mange statuser om det, men annonsere det skal jeg :)

Jeg har også kun annonserte i den hemmelige gruppa jeg er med i. Er en del i min familie som skal få vite det når vi kommer hjem om noen uker. Så i hvertfall ikke før da. Etter det vet jeg ikke, tror ikke jeg kommer til å skrive ting som fødselen er i gang også videre men holder det nok ikke hemmelig heller. 

Jeg ser at en del av mine venner har offentlige fødsler der, og det vil jeg ikke. 

personlig så føler jeg ikke for å legge det ut på facebook..

Nei, gjorde det ikke sist og kommer ikke til å gjøre det nå. Men så er det ikke så ofte at jeg annonserer ting på face heller da...

(men er åpen om det på den lukkede gruppen men det er jo noe annet)

Nei, det forblir hemmelig fram til like etter fødselen :)

signere påskeharen! ingenting ska på facebook denne gang før ungen e ute !

Kommer til å "annonsere" det på face etter O.UL. Nå har jeg kun folk som jeg kjenner på face, og som jeg snakker med når jeg treffer de... så har rundt 80 stk der :)

Jeg postet det på face når jeg var 12 uker, men hadde det bare stående der i en time eller noe, så tok jeg det bort. Men nå skal det sise at jeg henger mye på face da hehe, er vel litt avhengig.

Nope. Har begynt å fortelle til noen nå, så nå har både samboern og jeg stengt veggen på facebook intill vi er ferdig med å fortelle til de nærmeste :)

Etter det åpner vi veggen igjen, men legger ikke ut noe selv. Men sletter heller ikke hvis noen andre skriver noe der. Så det er vel en fare for at det dukker opp en gratulasjon eller to der snart nok uansett :)

Jeg postet en mld på bursdagen til samboer (da var jeg 13 uker), passet så godt å flette inn en liten setning i gratulasjonen ;) Ettersom jeg heller ikke poster så mye på facebook.. Har fått mange fine gratulasjoner og kommentarer på at meldingen var koselig! Syntes det er hyggelig at folk rundt vet det. De hadde vel fått vite det tidsnok uansett, men på mange måter var det veldig greit å "bare bli ferdig med det". Er fortsatt mange som fortsatt ikke har fått det med seg for å si det sånn...! Og de får nesten bare finne det ut når de finner det ut ;) Det begynner jo å syntes ganske godt allerede emoticon

i var på ultralyd da jeg ver 12 uker og da alt var bra da, så tenkte jeg at nå er det ikke hemmelig lengre. Det var flere som visste om det allerede. Jeg tok en telefon til mormor og fortalte det og etter det la jeg ut en liten melding på facebook. var veldig frem og tilbake om jeg skulle gjøre det, men skrev bare noe sånn som "om ca et halvt år er vi en familie på 4, det blir koselig!"

Kunne aldri falt meg inn å offentligjøre det, eller skrive noe om det der, hvertfall ikke med det første....

Uff, jeg synes det er vanskelig jeg! Vil jo helst annonsere det til hele verden, men samtidig er jeg livredd for at noe skal skje. Nå er jo jeg bare i 8. uke, så får se når jeg er i tolvte uke...Men det jeg tenker mest på er hvordan jeg skal si det til sjefen? Noen som har noe gode råd?

Februar10 April12 skrev:
Kommer til å "annonsere" det på face etter O.UL. Nå har jeg kun folk som jeg kjenner på face, og som jeg snakker med når jeg treffer de... så har rundt 80 stk der :)

Samme her. Jeg annonserte ikke noe forrige gang men denne gang ønsker jeg det.

er det mulig å stenge av "veggen" for kommentarer på facen? hm...

Tja, har ikke noe hastverk med å fortelle det til facebook verdenen. Men skal jeg gjøre det så blir det ikke før etter ul hvertfall

Back
Topp