babystøv

Mariemor1

Elsker forumet
Hei snupper... kommer innom med litt babystøv til dere!! må det bli babyboom i sommer!![:)][:)][:)] håper jeg slipper å komme tilbake til dere på en stund! ikke vondt ment[;)][;)] stå på jenter!

Takker [:D]

Hvordan går det med deg, kan enda ikke helt tro at du er gravid, men unner deg det virkelig, og vil faktisk ikke se deg igjen her inne, før om et par år til da kanskje, når du vil ha en lillebror/søster[8D]

Tuuusen takk Mariemor1[:D] ruller meg godt inn i støvet! Håper alt står bra til med deg og spiren, masse lykke til videre i svangerskapet[:)]

Stuper i støvet, og takker for det [:D]

Lykke til videre i svangerskapet[:D][:D]

Tusen takk... det går bra.. har stikkinger i magen, oppblåst, trøtt og klør litt på brystvortene.. ellers fin i form..
skal på tidlig ultralyd om en uke.. det blir spennende..  men jeg er litt nervøs da... men vi skal følge med litt bedre denne gangen så vi hvertfall vet hva som skjer..

Tusen takk [:)] Ruller og bader for harde livet [:)][:D]

Masse lykke til videre [:)] Det går nok fint denne gangen [:)]

Lykke til videre!! [:D]

ORIGINAL: Mariemor1

Tusen takk... det går bra.. har stikkinger i magen, oppblåst, trøtt og klør litt på brystvortene.. ellers fin i form..
skal på tidlig ultralyd om en uke.. det blir spennende..  men jeg er litt nervøs da... men vi skal følge med litt bedre denne gangen så vi hvertfall vet hva som skjer..

Lykke til på ul, og kos deg med symptomene, er positivt å ha dem i bagasjen [:)]

tusen takk snupper! dere er vakre...
jeg kommer sikkert innom senere en gang med mere støv til dere[:)][:)]
er jo litt nysgjerrig på hva som skjer med dere..

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Tusen takk [:)] Ruller og bader for harde livet [:)][:D]

Masse lykke til videre [:)] Det går nok fint denne gangen [:)]

Back
Topp