Babystøv mottas med takk

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
Sitter her med en RFSU-test som har en svaaaaaaaak svaaaaaak lyserosa strek i testområdet, og hvis det stemmer at den er positiv er jeg kun 3+1 idag, så jeg tørr ikke tro noe enda... [8|]

Men, HÅPER [:)][:)] Så send meg gjerne babystøv i bøtter og spann jenter [;)][:D]

Gratulerer med spire alle desember-jenter [:)][:)][:)]

Ååååå! Så fantastisk det hadde vært om du kom inn hit sammen med oss
Håper virkelig at den blir mer og mer positiv i dagene som kommer! Høres så absolutt ut som den er positiv allerede[:)] Weee![:D] Har du et bilde kanskje?

Her kommer det ihvertfall masse baby støv over til deg:

Jeg hadde også en svaaaaaaaaaaaaaaak strek når jeg var 3+1. Dagen etter blei den litt sterkere[:D]

Lykke til med testing videre.

Tusen tusen takk 

Prøvde å ta bilde, men tror ikke streken er synlig på bilde [&:] Ser den ganske greit med det blotte øye i virkeligheten, men værre på bilde gitt [8|]

Du kan jo se selv her:

Kanskje om man vrir litt på skjermen [8|][&:] Er tatt på dagens andre urin og da...

ORIGINAL: annibananni

Jeg hadde også en svaaaaaaaaaaaaaaak strek når jeg var 3+1. Dagen etter blei den litt sterkere[:D]

Lykke til med testing videre.

Åååh, så spennende [:)][:)] Ble litt mer håpefull nå [:)]
Tuuuusen takk [:)][:)]

Hm, veldig vanskelig å se! Men som du sa, vri litt på skjermen og ja jeg kan skimte en svaaaak strek der[:)][:)][:)]
Så spennende dette er!
Nesten så jeg ikke kan reise på hytta i morgen, for dette må jeg jo følge med på[8D]

ORIGINAL: Siljemor88

Hm, veldig vanskelig å se! Men som du sa, vri litt på skjermen og ja jeg kan skimte en svaaaak strek der[:)][:)][:)]
Så spennende dette er!
Nesten så jeg ikke kan reise på hytta i morgen, for dette må jeg jo følge med på[8D]

[:)]

Hehe, dra på hytta og koooos deg med din kjære du [:)]
Får alltids vite når du kommer tilbake etter påskefeiringa [:D]

Krysser fingrer.

Jeg ser den jeg[:D]
Så lenge den kom før tidsfristen gikk ut, så er du nok gravid[:D][:D]
Gratulerer!!!!

kjempe kjekt theram. skal senda deg baby stø i bøtter og spann. hadde sjølv 3 tester som var heilt svake. testa 2 dager etter med cbdigital. og der stod da gravid. er 4 veker i dag. masse lykke til.

Gratulerer!!!!

Så antydning før fristen var ute ja, men den ble tydeligere ei stund etter fristen da...
Får ta ny test om et par dager (om jeg klarer å la være i morgen [8D])

ORIGINAL: lille bie

kjempe kjekt theram. skal senda deg baby stø i bøtter og spann. hadde sjølv 3 tester som var heilt svake. testa 2 dager etter med cbdigital. og der stod da gravid. er 4 veker i dag. masse lykke til.

Tusen takk [:)] Spennende å se hvordan neste test blir [:)]

(som svar på TapperDenPyseteDama)
ORIGINAL: Theram

Gratulerer!!!!

Så antydning før fristen var ute ja, men den ble tydeligere ei stund etter fristen da...

Skal vel godt gjøres å ikke teste i morgen[:-]
Om du går inn på bildene av testene, og ser på testene mine fra 9 dager etter el, så ser du hvor svak den første blei[;)]

(som svar på TapperDenPyseteDama)
ORIGINAL: Theram

Gratulerer!!!!

Skal vel godt gjøres å ikke teste i morgen[:-]
Om du går inn på bildene av testene, og ser på testene mine fra 9 dager etter el, så ser du hvor svak den første blei[;)]

Hehe, ikke sant [8D][:)] Men, hvor stor er sjansen for at den blir særlig tydeligere allerede i morgen? [8|]
Ja, noen var svake av dine også, men syns de var tydeligere enn min idag da [:)]

Kan nok være tydeligere allerede i morgen[:)]
Min ble mye tydeligere neste dag på morgenurin[:D]

Mine blei litt sterkere for hver dag jeg testet. Men synes faktisk de fra ettermiddagen var sterkere enn de på morgenurinen

Blir nok så jeg tester igjen om ikke så veldig lenge...[8D]
Har igjen 2 Afrodite tester og 2 CBD ukeindikator [:D][;)]

ÅÅÅH. såå spennende [:D] satser på at testen blir sterkere.
Og jeg har veldig lyst til å joine om 12 dagers tid [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Bina

ÅÅÅH. såå spennende [:D] satser på at testen blir sterkere.
Og jeg har veldig lyst til å joine om 12 dagers tid [:D][:D][:D][:D]

Ja, jeg HÅPER virkelig den blir det [:)][:)]
Krysser alt jeg kan for at spiren setter seg hos deg, og at du kommer inn på desember

Jeg skulle unngå testing idag [:)] Klarte meg helt til i kveld [8D][8D]

Fikk opp 2 streker og teststreken var sterkere faktisk, på kveldsurin [:)]
Så håpet stiger [:)] Skal ta en CBD ukeindikator også, på morgenurin [:)] Spennende [:)][:)]

Back
Topp