Babystøv helsing til dei på før svangerskapet

3 Hjerter

Forelsket i forumet
Eg ynskjer at me skal sende ei babystøv helsing til dei på før svangerskapet.

Dei som vil vere med på helsinga, skriv eit innlegg her, og så samlar eg det til ei felles helsing.

Til dei fine og gode jentene på før svangerskapet. Me vil ynskja dere alt babystøv i universet og som sver rundt omkring dere, me ynskjer at dere snart får ei etterlengta spire, for det fortjener dere.

:hug013 Oppskriften på spirelaging :dontknow (er det ei slik oppskrift ?) Kvifor har eg ikkje fått vite om den før :smiley-angry017 ?

Ha en mann - gjerne ein som gjer :smiley-chores007:smiley-chores011:smiley-chores020smiley-chores003:smiley-chores004 slik at du får tid til å ha sex med han :confused004 Er sex nødvendig for å lage barn. :dontknow Eg trudde det ville bli ei spire av å :sleep002 :sleep011 og :smiley-angelic001

Desverre så må :sign17:sign19 inn i deg, og det å følge :dance011 "the banana" with the injection på riktig tid ved EL vil gje store sjanser for ei spire. :hug013

Er det så enkelt :schocked028?

Nei men det er det som er :rulez og det er ein av mange måter å lage barn på.

Kvifor klaffer det ikkje :smiley-angry017 :sad015 :angry Kvifor får eg denne fordømte tanta kvar månad ?

:angry4 :angry5 :angry6 :angry8 :angry9 :angryfire :BangHead :confused013 :schocked028 :smiley-angry002 :smiley-angry003 :devil07 :smiley-angry019 :cussing :sad002

Eg skal fortelle deg ein liten hemmelighet:

:happy093 Når du minst venter det og minst trur du er gravid så har du ein positiv test og dere skal bli foreldre. :wav

Ikkje gje opp håpet, for det er håp. :hug013

Ta godt vare på kvarandre og elsk kvarandre. :love7 :love2

Freya

For et fantastisk herlig innlegg Freya! Jeg kan ikke slå det der... men sender masse masse GRAVIDSTØV inn til dere flotte damene her inne!!

:binkybaby :binkybaby :binkybaby :binkybaby :binkybaby :binkybaby :binkybaby :binkybaby :binkybaby :binkybaby :binkybaby :binkybaby

Måtte det klaffe for dere alle sammen ASAP!! :love7 :love7 :love7

Back
Topp