babyspark...

Girlicious

Blir kjent med forumet
hei. Jeg har kjent babyen veldig svakt noen ganger nå.. er 15+3 i dag.. kjenner dere spark hver dag så tidlig?

jeg er 17 uker, har ikke kjent noen ting enda.

Ja jeg kjente det også så tidlig:-) Artig. Nå er jeg i uke 18 og han hadde et spark jeg kjente uttapå:-)

sist gang kjente eg det hver dag fra 16 uker... men denne gangen e det svakere å ikke hver dag enda..

Jeg kjente litt i uke 13 denne gangen,men ikke hver dag før uke 16[;)]

er i uke 17 nå og kjenner bevegelse nesten hver dag, vil ikke kalle det spark akkurat..

Jeg er 16 uker å har ikke kjent noe enda. Med førstemann kjente jeg det ikke før i uke 19

Jepp kjenner det flere ganger for dagen [:D]

Kjenner det ikke hver dag men har kjent det siden 13 uker... 16 uker med førstemann. Kan gå noen dager mellom hver gang..

jeg har kjent bobling siden uke 11 men sparkene har begynt nå de siste dagene[:D]
men jeg er andregangs da.

Jeg er 15 uker og har kjent det en to tre ganger[:D][:D]

Har kjent bevegelse når jeg har tatt hånda på magen på kveldstid, nesten hver dag, i et par uker nå :) Har lite fett på magen og regner med at morkaken ikke ligger foran! Jeg var ikke hundre prosent sikker i begynnelsen, men er det nå, for jeg har også kjent spark uten at jeg har holdt hånda på magen nå, kjent det fra innsiden mens jeg satt oppslukt i en film, utrolig kult!!! Det skjedde ikke før uke 16 pluss noen dager da. ååå det er så gøy, beygynner å bli mer kjent liksom :)

Back
Topp