Babysokker

Pikachuchu

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Er 6 år siden jeg hadde baby i hus sist.. Men husker fra begge de forrige at det å finne sokker som henger på foten var et prosjekt.. Husker jeg fant noen jeg var fornøyd med, meeeen husker ikke hvor de er kjøpt eller merke :bored:
Så derfor spør jeg dere som har nettopp hatt baby.. Hvilke babysokker anbefaler dere som henger greit på foten? :angelic:

Er 6 år siden jeg hadde baby i hus sist.. Men husker fra begge de forrige at det å finne sokker som henger på foten var et prosjekt.. Husker jeg fant noen jeg var fornøyd med, meeeen husker ikke hvor de er kjøpt eller merke :bored:
Så derfor spør jeg dere som har nettopp hatt baby.. Hvilke babysokker anbefaler dere som henger greit på foten? :angelic:
Husker jeg plagdes med det samme når mini var mindre (han er nå 17 mnd). Jeg fant noen på Cubus som satt veldig bra på hans fot i allefall https://cubus.com/no/p/2-pk-sokker-i-myk-bambus--lys-brun-undertoy-sokker-babyklar/7337297_F821
A0285CCF-17EA-40D8-96CF-DBBA4C716441.png

Disse sverger jeg til på nyfødt. Har brukt de på begge mine og kjøper de igjen og igjen. Sommer som vinter, helt perfekt - sitter på gjennom hele natten også :) de kan også kjøpes i 1pk på apotek1.

Lindex har sokker med ribbestrikk som holder seg på. Her var storebror allergisk mot ull, så vi tør ikke kjøpe noe med ull før fødsel :shifty:

Er veldig glad i sokkene fra polarn o pyret. Er generelt veldig glad i kvaliteten på klærne derfra.

Bretta sokkene over buksa for å få de til å sitte sist, selv om det ikke ser veldig pent ut:hilarious: Denne gangen har jeg også lyst til å få tak i litt bukser med fot, så slipper man det problemet. Enkelt og greit

Bretta sokkene over buksa for å få de til å sitte sist, selv om det ikke ser veldig pent ut:hilarious: Denne gangen har jeg også lyst til å få tak i litt bukser med fot, så slipper man det problemet. Enkelt og greit
Husker jeg brukte noen bukser fra Lindex som var litt stramme ved ankelen som hjalp veldig. Men tviler på at de selges lenger.. prøvde noen med fot men jeg synes ikke det hjalp. Ungen klarte dra foten ut av fotområdet :hilarious: Eller så passet de veldig kort.. virkelig et luksusproblem dette:hilarious::hilarious:

Vi har hatt stor suksess med sokkene fra Polarn O Pyret. Gutten som nå et 5 syns de er veldig kjedelige, fordi de ikke har kule motiver. Men helt frem til nå har de vært supre :)

Har hatt noen hjemmestrikkede sokker som har satt veldig godt på… ellers er kjøpesokker blæh.

Mener det er disse:https://skorpion71.blogspot.com/2011/03/baby-booties-eller-babysokker-om-du-vil.html?m=1
Ja de er skikkelig gode. Styrer i bhgen pleier å strikke slike og gi til alle småsøsken som blir født. Fikk slike forrige gang. Nå begynner jo ungen min på skolen i August, men jeg spurte om jeg fikk allikevel siden de er så gode :angelic: Og jadda. Ho mente det kom til å dukke opp et par i hylla til storebror på SFO ❤️ (Bhgen og skolen er samme enhet, så derfor)

Disse sverger jeg til på nyfødt. Har brukt de på begge mine og kjøper de igjen og igjen. Sommer som vinter, helt perfekt - sitter på gjennom hele natten også :) de kan også kjøpes i 1pk på apotek1.
Enig i denne - eneste vi brukte den første tiden :)

Back
Topp