babysmurfen er en..........

bleiesmurfen

Elsker forumet
GUTT [:D]

litt ekstra stas er det jo siden jeg har ei jente fra før [:)]

dro rett på et kjøpesenter og kjøpte noen søte lyseblå plagg [:D]

alt er fortsatt helt supert med mini, og jeg er bare så lykkelig for at det endelig klaffet for oss [;)]
får se babyen i 3D hver gang og det er bare helt utrolig

åååååå så gøy !!!!

Jeg vil også ha en gutt ! (fordi jeg også ar en jente )

Om jeg får en jente så starter jeg nok et kult jenteband med jentene mine ! Så det blir bra det og !!

ORIGINAL: bleiesmurfen

GUTT [:D]

litt ekstra stas er det jo siden jeg har ei jente fra før [:)]

dro rett på et kjøpesenter og kjøpte noen søte lyseblå plagg [:D]

alt er fortsatt helt supert med mini, og jeg er bare så lykkelig for at det endelig klaffet for oss [;)]
får se babyen i 3D hver gang og det er bare helt utrolig

Så gøy :D

Så utrolig bra at det går bra denne gangen... det fortjener du virkelig... du er tøff [:)]

ÅÅååååååhhhh Grattis så masse med en herlig litten gutt denne gangen [:D][:D][:D]

åh, så herlig!!
Godt at alt står bra til med den lille i magen!!!

ORIGINAL: MiniGull

Så utrolig bra at det går bra denne gangen... det fortjener du virkelig... du er tøff [:)]

takk [:)]
ja, det har vært utrolig tøft [8D] og jeg bestemte meg for at dette ble siste gangen vi prøvde, så jeg er overlykklig for at det virkelig ser ut til å gå bra [:D]
utrolig hva man er villig til å gå gjennom for noe man virkelig ønsker seg [;)]

også ble det liksom enda mer virkelig når magen har kommet og vi nå vet kjønnet [:D]

ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: MiniGull

takk [:)]
ja, det har vært utrolig tøft [8D] og jeg bestemte meg for at dette ble siste gangen vi prøvde, så jeg er overlykklig for at det virkelig ser ut til å gå bra [:D]
utrolig hva man er villig til å gå gjennom for noe man virkelig ønsker seg [;)]

også ble det liksom enda mer virkelig når magen har kommet og vi nå vet kjønnet [:D]

Må virkelig si at jeg ser opp til deg... du er sterk som har klart å gå igjennom så mye... jeg tror nok jeg aldri ville taklet det... har sagt det før, men får ikke sagt det nok...

Blir stas i september når du endelig får holde den lille gutten i armene dine *gråte noen gledestårer*

åå[:)] så gøy for dere!!

Skjønner godt at det blir mer virkelig når du får se kjønn.

Selv syns jeg det er letter å forholde seg til det i magen når det har blitt en gutt eller jente(dere forstår hva jeg mener) og ikke bare er en det.

lettere å tenke på navn og alt da[:)]

Så kjekt med en prins[:D]Gratulerer så mye[;)]

gratulera med guttetass i magen :)

Så utrolig kjekt med en liten prins i magen [:D] Gratulerer så mye!!! [:)][:)][:)]

Gratulerer[:)]

ORIGINAL: KathMor

ÅÅååååååhhhh Grattis så masse med en herlig litten gutt denne gangen [:D][:D][:D]

[:)][:)]

ORIGINAL: KathMor

Gratulerer med en liten guttefant i magen[:D]

ORIGINAL: *Marsipanjenta*

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen:) herlig følelse og se den lille på ultralyd. Jeg er så glad på dine vegne for at det endelig har lykkes for dere. Det er helt umenneskelig å miste så mange ganger... Du er uttrolig tøff:) Lykke til videre i svangerskapet:) håper du greier å slappe av litt mer nå og nyte resten av svangerskapet.

sign [:D]

Gratulerer så mye!!! Er kjempeglad på dine vegne! [:D]

Gratulerer med smurfegutt i magen!!

Er så utrolig glad på deres vegne, dere fortjener det så!!!! Kan ikke tenke meg at jeg fortsatt hadde hatt mot til å fortsette, kan ikke sette meg inn i den følelsen!

Ønsker deg bare et vidunderlig herlig svangerskap videre!!! [:D]

gratulerer med gutt i magen[:D][;)]

Back
Topp