Babyslynge...

Gabriela

Forumet er livet
Nå har jeg bestillt meg babyslynge. Maya Wrap sin.. synes den så best ut[:D][:D]
noen andre med babyslynge her?????

jepp, har den jeg. Ble bare skriking og frustrasjon her, for vi fikk det ikke helt til.Så den la jeg vekk.[&o]
Følger med en CD som viser godt hvordan du skal bruke den. (kanskje jeg skal ta den frem å prøve den igjen, nå nå Julie er blitt en del bedre med kolikken[8|])

ja, d må du gjøre[:)]

gleder meg til å bruke min i sommer... [:)][:)][:)]

ingen andre som har babyslynge?

*push*

Har både babybjørn og Maya wrap. Både jeg og lille gullet digger maya wrapen! har faktisk sydd min selv jeg, og den er bare helt herlig!!!!! Har ikke brukt babybjørn siden jeg fikk den ferdig.

Jepp, den har vi også! (Vi har i blå da, var så mange rare farger der syns jeg... [8|]) Tok en titt på den videoen etter å ha brukt den litt og fikk MASSE tips! Helt umulig å ikke få det med seg for hu dama snakker VELDIG sakte og tydelig... [:D] Her fungerer den flott, men siden han har blitt så tung og aktiv, så blir det ikke så ofte vi bruker den. Men den er GULL VERDT når han først må bæres! Angrer på at jeg ikke kjøpte en sånn litt før... Gleder meg til å bruke den til nestemann! (En vakker dag...)

Back
Topp