Babysjuk??

IKM2308

Glad i forumet
*MIA*
fleire som e begynt å bli babysjuk igjen? eg kjenne at eg blir såååå misunnelig på alle som er gravide :-P hehe.. skal bli tante til to små søte gutter dei neste 3 mnd så eg håpe da gjere at eg komme litt øve da for vil ikkje begynne å prøve før neste år :-)
 
Jaa,jeg er babysjuk..:-D føles som en evighet til desember når lillegutt kommer..samtidig koser jeg meg hver dag sammen med frøkna vår..plutselig blir det mindre tid når babyen kommer,så må nyte tiden nå :-)
 
kjenner at det begynner å rasle mer og mer når jeg ser alle som blir gravide på nytt! Men har planer om å kose meg liiiiitt lenger med mini før det er "på an igjen"
 
håpe på ein 2013 baby her :-) ei venninne av meg er på føden no og skal få ei lita prinsesse så eg kjenne eg savne den følelsen av å vente på  å få møta den lille i magen :-P sukk :-) hehe
 
super babysyk!... :S trodde jeg var gravid forgje uke men neh.. ble faktisk lei meg :P selv om vi har bestemt oss for å vente med prøving til desember.. :p
 
Jeg er kjempe baby syk!! Blir helt dårlig hver gang jeg ser noen er gravide!! Men må nok vente et års tid før vi prøver... Denne gangen vil jeg ha fast jobb først!!
 
Jeg skal ha baby ganske kjapt jeg!! :) Egen termin den 30.august og ul termin 5.september. jeg gleder meg kjempe masse! men er samtidig  liiiiiiitt misunnelig på dere som kan kose dere med bare den ene :) ikke missforstå, for det er STOR stas og skulle ha en til. Nå gleder jeg meg fryktelig til å få kroppen min tilbake (slim dere sikkert har).

 
Jaaaaaa, er kjempe baby syk!!!! Går bare å venter på tegn her nå :p (Sluttet på pillen i mai... :O )
 


majå skrev:
Jaaaaaa, er kjempe baby syk!!!! Går bare å venter på tegn her nå :p (Sluttet på pillen i mai... :O )



Så spennende!!:-D
 
så spennande :-D glede meg te me skal prøve igjen :-) håper på tidlig 2013 baby :-) hihi :-) lykke til og håper at en liten spire snart sitter :-)
 
Her er nytt junibarn på vei, veldig koselig :) Nådde ikke bli så babysjuk, ble ganske fort gravid fra vi fant ut vi ville gå for nummer to. Så nå krysser jeg fingrene for at de ikke får bursdag på samme dag..... litt kjipt, he he...

Lykke til til alle som prøver :)
 


Lisse__ skrev:
Her er nytt junibarn på vei, veldig koselig :) Nådde ikke bli så babysjuk, ble ganske fort gravid fra vi fant ut vi ville gå for nummer to. Så nå krysser jeg fingrene for at de ikke får bursdag på samme dag..... litt kjipt, he he...

Lykke til til alle som prøver :)


Gratulerer!! du har kanskje vært på ul i disse dager,du da?:-)
 


Lisse__ skrev:
Her er nytt junibarn på vei, veldig koselig :) Nådde ikke bli så babysjuk, ble ganske fort gravid fra vi fant ut vi ville gå for nummer to. Så nå krysser jeg fingrene for at de ikke får bursdag på samme dag..... litt kjipt, he he...

Lykke til til alle som prøver :)


Gratulerer med nytt mirakel på vei;-) Selv venter jeg en liten i midten av juli!! Gleder oss sånn til UL 17 feb!!

Lykke til videre alle dere som venter baby i år og alle prøvere 2012;-)

God klem fra tidligere frøken80
 
emoticon Jeeeeg! Men jeg er så heldig at jeg allerede venter en gutt til i August emoticon

*mamma til 2* skrev:
fleire som e begynt å bli babysjuk igjen? eg kjenne at eg blir såååå misunnelig på alle som er gravide :-P hehe.. skal bli tante til to små søte gutter dei neste 3 mnd så eg håpe da gjere at eg komme litt øve da for vil ikkje begynne å prøve før neste år :-)


 


junijente2010 skrev:


Lisse__ skrev:
Her er nytt junibarn på vei, veldig koselig :) Nådde ikke bli så babysjuk, ble ganske fort gravid fra vi fant ut vi ville gå for nummer to. Så nå krysser jeg fingrene for at de ikke får bursdag på samme dag..... litt kjipt, he he...

Lykke til til alle som prøver :)


Gratulerer!! du har kanskje vært på ul i disse dager,du da?:-)

Jepps, var på ul i begynnelsen av januar. Venter ei tulle denne gangen, så det blir flott med en av hver :-)

 
Back
Topp