Babysjuk..

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Åh, jeg er så babysyk! Har så lyst til å gå gravid igjen, ha en ny baby, at Eline skal få bli storesøster!! Tenker jo ikke på alt det slitsomme da, som at jeg hadde et tungt svangerskap og en baby som gråt utrolig masse. I tillegg så er vi fremdeles ikke ferdig med oppussingen av rekkehuset vårt som ble veldig forsinket da vi fikk Eline.
Fornuften sier at vi bør vente (og samboeren også for den saks skyld :p) men lysta er der. Og den er sterk!!

Fler i samme båt?? :)

jaaaa!! jeg å vil ha en til, men vi har heldigvis ferdig oppusset hus og alt tilrettelagt for å få flere. Så vi bare kjører på og håper den er i boks snart :-)

Ååååh ja samme her! Jeg ble totalt uplanlagt gravid, passet egentlig kjempe dårlig siden jeg ikke har jobb og skulle begynne på skole til høsten, pluss at vi ikke har stor nok leilighet til to barn og mye mer, men vi bestemte oss for at dette skulle vi klare. Og vi hadde begynt å glede oss bee to til å få enda en liten en i hus. Men vi mista den lille i magen, og det eneste jeg klarer å tenke på nå er å bli gravid igjen! Vet jo at det ikke er fornuftig og at vi burde vente, men har aldri vært så babysyk før! :p

Hufselufs: Satser på at det snart er noe på gang for dere da!! :)
Frk.Cupcake: Så trist!! Skjønner veldig godt at du har lyst til å prøve igjen ja.

Jeg har en iboende angst for at vi ikke kan få flere på egen hånd, fordi det skjedde mine foreldre. Derfor er det 10 år og 3 dager mellom min lillesøster og meg. Og jeg vil ikke ha like stor aldersforskjell på nr 1 og 2. Når vi fikk Eline så sa vi at 5 år imellom var ideelt, det mener jeg IKKE nå lenger. Tenker at uansett hvordan landet ligger neste år, så VIL jeg bli gravid da :p

Det er forsåvidt samboeren min enig i mer eller mindre også da, så da får jeg smøre meg med tålmodighet.

Back
Topp