babysittere

gura

Forelsket i forumet
Hvilke babysittere har dere? Merke og ca pris?
Hvor fornøyd er du med den dere har? Tenker da spesielt på rekkevidde og batteri levetid, men ellers også.

Vi har en topcom kidz. Er ikke noe fornøyd med den. Synes rekkevidden er dårlig og for ikke å snakke om batteri levetid.
Babydelen har ikke oppladdbare batterier, og den spiser batterier. Men den står jo stortsett bare på soverommet, sjelden den er ut i vogna eller lignende så det er "ok".
Men foreldre delen er helt teit. Den har oppladdbare batterier, men holder ikke på stømmen overhode. Maks ti minutter. Må stå konstant tilkoblet strøm.
Også er den tullete å slå på. 7 av 10 ganger vil den ikke slå seg på, da må vi ta ut batteriene og sette dem inn igjen for at den skal gå ann å slå på.
Også kutter den liksom litt innimellom noen ganger hvis ho skriker.

Ønsker meg seriøst en ny babysitter, men vet ikke ka man skal gå for denne gangen.

jeg har bare en helt vanlig en fra ikea :-P kan vel telle på en hånd de gangene den er brukt, den er helt ok...

lite hjelp i meg der..så hjelper heller til med å dytte litt ;-)

vi har en fra clas olsson :) med kamra.. veldig fornøyd.. vakke dyr heller.. under 1000kr :)

Vi har super nova. Med temperatur føler og sender lite stråler. Bei anbefalt i både den norske og svenske utgaven av foreldre og barn.

Vi bruker den hver natt, og hvis ungen ligg alene og vi må ut av leiligheten i 1 min.(ned på boden eller ut med søpla)

Vi kjøpte den i sverige og da kostet den 1200 svenske kroner, så bei billigere i norske kroner.
Mens i norge koster den over 1400.

Da tror jeg at du har fått en dårlig utgave, for vi har den samme, og er kjempefornøyde! Foreldredelen lader vi kansje to ganger i uka, og da er den på et par timer dagtid, og om nettene. Og rekkevidden?? Ja, jeg har gått hjemmefra og ned i bhg, ihvertfall......50 meter uten problem, og da var jeg jo inni et annet bygg, også......

Kansje dere burde bytte ut de oppladbare batteriene? Vet at kvaliteten på dem har mye å si....

Vi har hatt Super Nova og Vision Nova, noe dritt begge to! Eller, var veldig fornøyd med Super Nova'en da vi brukte den til storesøster, da funket den fint bortsett fra når den av og til satte i et skurr da den mistet signal.... Pluss at når babyenheten var tom for strøm, så pep det på selve babyenheten også,,, ikke så genialt når den står ved siden av et sovende barn.... Nå når lillesøster kom til verden, virker den så vidt i det hele tatt... Bare møkk! Mulig tiden har tatt den av dage, men, ikke vet eg....
Vision Nova er det største møkket vi noensinne har vert borti! Dårlig bilde, dårlig lyd, og sinnsyk dårlig dekning/rekkevidde...!

Nå har vi Luvion Grand Elite og er suuuuuuper fornøyde!  Eneste det er å sette fingeren på, et at den gir altfor lav lyd fra seg når den er uten rekkevidde eller batteriet på foreldreenheten begynner å bli tomt.... lyd noe alla en knappenål som faller i gulvet med pip'e'vri..... Men det gjør jo ikke noe, sånn egentlig, man ser jo på den for å sjekke barnet, så da ser man jo at lyset er gått fra grønt til rødt.... hehe 
På Grand Elite kan man også kjøpe ekstra kamera til senere om man ønsker det, så man kan "overvåke" alle barna på samme skjerm :) DET liker vi! Kan koble opp til 4 kameraer på samme...

Supernova: 1400kr
Vision Nova: 1999kr
Luvion Grand Elite: 1999kr (pluss frakt på 115kr)

Her er link til tester av babysittere om du vil se....

Vi har super nova og er super fornøyd!!

Vi har phillips avent og er kjempe fornøyde :)

Back
Topp