Babysitter med skjerm? hysteri?

Perlesnora

Elsker forumet
Mitt første innlegg på generelt,har nesten rygga litt unna dere,men pytt pytt-kjeder meg![:D]

Jeg har lyst på babysitter hvor jeg kan se junior, han sover så lett så våkner mange ganger med at jeg el pappa er inne og sjekker. Så tenkte at dette var jo genialt.

Men jeg har en mamma som mener at det rett og slett er rene galskapen og at jeg er HYSTERISK! "Nå må du begynne å slappe av altså" slengte ho når jeg sa det.....Kjenner jeg blir litt irritert på henne,alt skal liksom være slik det var FØR! Men påvirket blir jeg jo av henne siden jeg da begynte å lure på om jeg var hysterisk,men vet jo jeg blir å trø noen ganger på natta da for å sjekke og risikerer at han våkner(hatt litt problemer med søvn på nettern her så jeg vil absolutt ikke vekke han!)....

Noen som har erfaringer / meninger rundt detta?  Er jeg en hysterisk mor?[8|] Tenker bare det blir mer lettvindt jeg,våkner-ser han har det bra-kan legge meg uten å gå inn på rommet hans osv.....

syns ikke det er nødvendig for min del og syns det er mye mer praktisk at jeg bare har lyd men kan være lenger vekke fra han...

Vi har en vanlig en,men jeg har liksom lyst å SE at han har det bra.... Tror kanskje jeg blir mindre hysterisk med unge nr to og tre[:)]Er vel litt for hønemor til tider ja.....Syns ikke de var så dyr,1600kr...[8|]

Vi har sånn med skjerm, og synst det er veldig greit.

Vi bruker den ikke nå lenger, men i starten brukte vi den mye.
Koblet den til TV'n så kunne vi bare skifte over til den kanalen for å sjekke henne.
Veldig greit synst jeg, siden hun sov i en annen etasje, så slapp vi å fly opp og ned.

Vi brukte den også når vi var på ferie. Da sov hun inne i hytten menst vi ofte satt ute til sent på kveld. Om jeg ikke kunne sett henne så hadde jeg ikke likt å gått fra henne, selv om vi satt rett utenfor. Satt på baksiden, så følte jeg ikke hadde no oversikt om vi ikke hadde hatt den.

Så jeg synst den har vert verdt pengene!

Vi har og med skjerm og jeg er kjempefornøyd med den!! Fikk den i gave vi da..

Anbefales!![:)]

Jeg har med skjerm, har hatt det med begge, syns det har vært kjempe greit! Man kan jo skru skjermen av og bare ha alarm på også.. Syns den har vært topp og ha![:)]

Back
Topp