babyshowertips?

Superteam

Forumet er livet
noen som har vært på det før?

Hva gjorde dere der?

Tenkte på noen typiske babyshoweleker eller noe sånt!

Har sett tåteflaskeleken på nett, men da må jeg jo handle inn så mange tåter! Kan jo sikkert få lånt meg noen da! :D

også har jeg fått tips om "bleiekaka" Syntes den var litt kul da! :)

Bare å komme med tips i massevis!! Jeg eeeelsker å styre og planlegge:):)

Jeg har ordnet en lukt og smak hva som er i bleien leken. Den er utrolig morsommen og det blir noen veldig morsomme bilder av det. Du tar 5 bleier som du skriver 1, 2 ,3 ,4 og 5 på og 5 forskjellige sjokolader. Så tar du en sjokolade i hver bleie og legger de i micro en liten stund til det har smeltet. ( dette er lurt å gjøre like før du skal gjøre leken fordi da er den litt varm og veldig klissete) Så deler du de i babyshoweren i lag også må de lukte og smake seg til hva slag sjokolade det er i bleiene [:D] Veldig morsomt å se bildene etter på for det ser jo faktisk ut som folk setter nesa 1 cm unna en bæsjebleie eller smaker på den [:'(]

Jeg også elsker å lage babyshower for mine venninner [:D] Lykke til...

oi oi oi ! Nå fikk du meg til å le høyt for meg selv!

Ja det kan jo bli en artig lek!! hihi :D
Tror vel jeg må gjøre den! :):) hahaha!

Tuusen takk for tips :D

he he he ja den er veldig morsom [:D]

Ellers så har jeg en til: du ta et nøste og en saks og sende rundt. Og da er det for alle gjestene å tippe hvor stor den gravide er rundt magen ved å klippe av en tråd. Når alle har klippet av en tråd så er det en og en som må måle på den gravide sin tråd og den som vinner får en liten gave. Det er faktisk veldig vanskelig å bedømme! Siden man ikke får prøve på den gravide først [:D]

Ja det er jo en billig og grei lek ;) sikkert ikke lett å bedømme magestørrelse ut ifra en tråd nei :)

bare å komme med fler tips om du har :):)

tusen takk:)

Hahahahaha, den smake/lukte på bleien leken var sykt bra :-D

Tusen takk mammatillillesnuppa!! :D:D
Gøy med masse tips!!! så blir det en bra babyshower :D

Men jeg må bare si.... Guuuud å skjønn snuppa de er!!! Skiiikkelig solstråle!! og jeg føler meg litt som bestemødre når jeg har lyst å klype ho i kinnene :) Smiler hver gang jeg ser bildene dine av ho! Ho ser virkelig ut som en solstråle!!

Så hvis man er sur og lei... kan man bare kikke på lille snuppa der så smiler man nok uansett:D

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

Men jeg må bare si.... Guuuud å skjønn snuppa de er!!! Skiiikkelig solstråle!! og jeg føler meg litt som bestemødre når jeg har lyst å klype ho i kinnene :) Smiler hver gang jeg ser bildene dine av ho! Ho ser virkelig ut som en solstråle!!

Så hvis man er sur og lei... kan man bare kikke på lille snuppa der så smiler man nok uansett:D

sign.. helt utrolig nydelig.. godt jobba [:D]

høres veldig morsomt ut [:D][:D]

Back
Topp