Babyshower!

Rosita33

Flørter med forumet
Jeg vet det ikke er vanlig i Norge. Jeg kommer fra et land hvor det er veldig vanlig. Har dere vært på babyshower før? Har dere noen tips. Har tenkt kanskje å gjøre det, men jeg er ikke sikker. Mannen min vet ikke hva det er, har aldri hørt om det.

Mvh
Rosita 32+5

Jeg har vært på 2 babyshower det siste året:) Skal arangere et for veninna mi i januar[:)] Vi gjør det enkelt og greit.. Inviterer alle jentene, baker kake, kjøper inn alkoholfri vin/champis, pynte masse og alle har med en gave[:D]

Noe vi gjorde sist jeg var på det (noe jeg tror jeg skal gjøre neste gang også for det var gøy) var og kjøpe inn voksenbleier på apotket også måtte alle gå med det[:D] (utenpå buksa altså) Så måtte vi skifte bleier på hverandre!! Det var ikke lett, men utrolig mye gøy ble det[8D]

jaa[:D] Jeg fikk det av mine venniner, kjempekoslig. LAgde masse god mat og koste oss sikkelig. Kjøpte inn masse hvite bodyer som alle dekorerte og skrev en hilsen på til Alvin. Kjempekoslig og ha nå i ettertid.

Ja.
Venninnegjengen er flernasjonal, så vi hadde tradisjon for babyshower.
Søster'n arrangerte mitt (og jeg skal arrangere for henne).
God mat, venninner på besøk, og gaver.

Aktiviteten hun gjorde var å kjøpe enkle bomullsbodyer i div. størrelser, og så skaffet hun tekstilmaling, sjabloner og div. utstyr slik at vi kunne dekorere dem - ble kjempekule! [:)]
Jobber fremdeles med å komme på en "aktivitet" til hennes. [;)]

Vi hadde også baby shower for en venninnde nettopp! Her er noe av det vi gjorde :

Jeg laget en bleiekake til henne (sjekk google)
Vi hadde kjøpt inn litt små gaver

Vi lekte :
Sett baby på mor (Inspirert av hale på grisen)
Mommy to be, times to pee - Gjettelek hvor mange ganger går mor på do under kvelden
Gjett mammas magemål - nærmest vinner
Ting i en pose som har med baby å gjøre. Gjett hva
Navngi så mange baby ting som mulig på et gitt antall minutt. Mest vinner
Sutte på tutteflaske - den som først har sugd ut 50 ml vinner (vanskelig)
Hvem ligner barnet på når det vokser opp. Hår, øyne, farger, bein, personlighet, smil, intelligens, humor osv
Skift bleie på dukke. Kortest tid vinner. bruk stoppeklokke evt på mobilen
gi grøt med bind for øynene på begge to

Mammaen visste ingenting og vi klarte å overraske henne til de grader!! GØY!!

Back
Topp