Turjente92
Blir kjent med forumet
Hei!
Tror dere at dere kommer til å bli overrasket med babyshower? Når tror dere det skjer i så fall?
Tror dere at dere kommer til å bli overrasket med babyshower? Når tror dere det skjer i så fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitt første barn var marsbarn, og da fikk jeg det i slutten av januar/starten av februar!

Min mor reiser til Thailand nå om et par uker, og er borte til etter fødsel, så var veldig hyggelig at de kastet seg rundt å fikk ordnet før hun drar

Lag en felles da! Det trenger vel ikke være en overraskelsesfest egentligJeg har hatt en liten «avtale» med ei venninne at vi skal arrangere for hverandre den dagen vi eventuelt skulle bli gravide. Men så ble vi begge gravide samtidig - med termin kun to dager mellom hverandre. Veldig gøy å ha en så nær venninne med termin så godt som samtidig, men litt spent på om babyshower ryker![]()
Felles er ikke dumt! Jeg og ei venninne skulle egentlig ha felles i fjor, da vi hadde termin med en måned mellomrom. Men så endte jo jeg med å miste da..Jeg har hatt en liten «avtale» med ei venninne at vi skal arrangere for hverandre den dagen vi eventuelt skulle bli gravide. Men så ble vi begge gravide samtidig - med termin kun to dager mellom hverandre. Veldig gøy å ha en så nær venninne med termin så godt som samtidig, men litt spent på om babyshower ryker![]()
Lag en felles da! Det trenger vel ikke være en overraskelsesfest egentlig![]()
Egentlig ikke dumme forslag synes jeg, men i min gjeng er det ikke vanlig å arrangere for seg selv. Føler kanskje det blir litt rart? Eller er det bare jeg som er litt rar som tenker på det?Felles er ikke dumt! Jeg og ei venninne skulle egentlig ha felles i fjor, da vi hadde termin med en måned mellomrom. Men så endte jo jeg med å miste da..
Du arrengerer jo ikke for deg selv, men for venninnen din! Og venninnen arrangerer for deg. Dessuten, drit nå i hva de andre mener daEgentlig ikke dumme forslag synes jeg, men i min gjeng er det ikke vanlig å arrangere for seg selv. Føler kanskje det blir litt rart? Eller er det bare jeg som er litt rar som tenker på det?
Har egentlig ikke noe problem med å gjøre det sånn, men ser for meg at andre kan synes det er litt merkelig.
de er sikkert egentlig takknemlige for at de ikke trenger å sette av to dager
Forventet egentlig ikke noe denne gangen siden det er barn nr 2. Før jeg fikk barn var jeg veldig av oppfatningen at det er noe man kun gjør med barn nr 1, så kan liksom ikke forvente noe nå. Men hadde jo vært koselig å
Egentlig ikke dumme forslag synes jeg, men i min gjeng er det ikke vanlig å arrangere for seg selv. Føler kanskje det blir litt rart? Eller er det bare jeg som er litt rar som tenker på det?
Har egentlig ikke noe problem med å gjøre det sånn, men ser for meg at andre kan synes det er litt merkelig.