Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja det gjør det.. da skjønner jeg litt bedre Virket så rart å invitere til noe sånt selvJeg fikk babyshower i første graviditet og synes det var veldig koselig, men tenker ikke at det er noe man sånn sett velger selv, det pleier jo være en overraskelse Føler det har blitt ganske vanlig nå og at de fleste får det, i alle fall med første barnet
Jeg sa tydelig i fra til samboer at jeg ikke ville ha, sånn at hvis han fikk spm fra mine venninner så kunne han videreformidle det da, i tillegg snakket jeg med hvert fall to av de ordentlig nære om at det rett og slett ikke var noe for meg, ville bli mer glad for et helt vanlig besøk uten noe «store» greier. Så sånn sett «valgte» jeg selv at det ikke skulle bli noeJeg fikk babyshower i første graviditet og synes det var veldig koselig, men tenker ikke at det er noe man sånn sett velger selv, det pleier jo være en overraskelse Føler det har blitt ganske vanlig nå og at de fleste får det, i alle fall med første barnet