Babyshower?

Jeg skal ikke ha, ville ikke ha sist heller. Håper heller å få med meg to-tre gode venninner på en spadag i januar (hvis jeg får gå så lenge denne gangen, tvitvi!). Om det har blitt vanlig vet jeg ikke, men av de jeg kjenner så har vel alle hatt det hver gang, bare ikke noe for meg.

Jeg fikk babyshower i første graviditet og synes det var veldig koselig, men tenker ikke at det er noe man sånn sett velger selv, det pleier jo være en overraskelse ☺️ Føler det har blitt ganske vanlig nå og at de fleste får det, i alle fall med første barnet

I vår omgangskrets er det ikke vanlig. Mulig vi er for gamle, og at babyshower er vanligere blant de yngre?

Fikk en veldig stor babyshower med første (for 10 år siden), med nr to var det kun de nærmeste venninnene mine som overrasket meg. Nå med nr tre forventer jeg ingenting og ønsker heller ikke noe stor babyshower ☺️ men tror det er blitt ganske så vanlig ja

Hadde ikke med første og skal ikke ha nå. Men fikk gaver før og etter fødsel, det var fint, spesielt alle som kom med mat etter fødsel :Heartpink Kanskje 50-50 i min krets om det er babyshower.

Føler det er 50/50. Fikk tilbudet sist, men jeg ønsket ikke ha babyshower - fylte 30 år en mnd før fødsel og syns det ble nok feiring

Jeg fikk babyshower i første graviditet og synes det var veldig koselig, men tenker ikke at det er noe man sånn sett velger selv, det pleier jo være en overraskelse ☺️ Føler det har blitt ganske vanlig nå og at de fleste får det, i alle fall med første barnet
Åja det gjør det.. da skjønner jeg litt bedre Virket så rart å invitere til noe sånt selv

Jeg sa tydelig i fra til samboer at jeg ikke ville ha, sånn at hvis han fikk spm fra mine venninner så kunne han videreformidle det da, i tillegg snakket jeg med hvert fall to av de ordentlig nære om at det rett og slett ikke var noe for meg, ville bli mer glad for et helt vanlig besøk uten noe «store» greier. Så sånn sett «valgte» jeg selv at det ikke skulle bli noe :)

Eg fekk babyshower sist og syns det var veldig kos og vart veldig overraska. Eg er ganske introvert og lat - so inviterer ikkje til mykje sjølv. So då var det ganske kjekt å få samla folk på tvers av venegjenger so eg fekk sett alle før eg vart mamma og enno meir asosial :smiley-ashamed004
Usikker på om det blir noko gonga her, kjekt om det blir men og heilt greit om det ikkje blir :)

Elsker babyshower❤️ for meg handler det om at det er ein «unnskyldning» og få se mange av vennene mine, også de jeg ikke får sett så ofte! Bryr meg ikke om leker om masse gaver, men å være sammen er fantastisk koselig! Har flytta langt vekk fra hjemstedet mitt så sikkert derfor jeg elsker det ekstra❤️

Hadde med nr 1, ikke med nr 2 og sikkert ikke med nr 3 :)

Ønsket ikke med nummer 1 og heller ikke denne gangen :) her var det svigermor som tilbudte syns det var koselig at hun tenkte på det, men jeg trives ikke så godt me sånn type oppmerksomhet Føler det er blitt veldig vanlig, men folk må velge selv hva de ønsker og ikke❤️

Back
Topp