Babyshower

Lillemy1990

Flørter med forumet
Etter det jeg har skjønt nærmer babyshower tiden seg med små steg. Og jeg har fått forespørsel om hva jeg ønsker meg/trenger til tvillingene. Jeg har ikke startet å handle inn noe enda :smiley-ashamed004 :dontknow Tips til noe jeg bør huske på som jeg kan si at jeg ønsker meg? :smiley-ashamed008

Jeg har skrevet ønskeliste, kan lime rett inn så ser du om det er noe du også ønsker deg. Forøvrig pleier venninner å ønske seg vippestol og babygym - men vi har valgt å droppe dette i første omgang. Ellers er det jo bæresjal, bæresele, stellematte, vognpose etc - men dette har vi allerede kjøpt, og tenker er litt dyrt, så har valgt å fokusere på mindre ting som er superpraktisk både for meg og lille:
  • Nattpose for nyfødt
  • Vognhansker
  • Smokker fra BIBS
  • Ammeinnlegg merinoull
  • Moonie
  • Purelan
  • Skylleflaske (fodebagen.no)
  • Kjølebind (fodebagen.no)
  • Lindreskum (fodebagen.no)
  • Musselinkluter
  • Omslagsbody
  • Talkum
  • Inotyol
  • Neglesaks nyfødt
  • Physiomer Baby
  • Nesesuger
  • Babyolje (anbefaler Lev Vel!)
  • Bephanten
  • Nordaid D-Spray Baby vitamin D munnspray
  • Pyrisept
  • Termometer til baby
  • Tynn ullue

Husker vi fikk nyfødtfotografering av venninnegjengen min hos en lokal hobbyfotograf, det var en fantastisk gave :love017 Har heller ikke kjøpt noe særlig til tvillingene, men må gå gjennom å se om jeg har noe unisex etter storesøster som kan brukes og skrive ned hva vi trenger etterpå det.

Har skrevet ned litt ønsker i tilfelle det blir babyshower eller noen ønsker å kjøpe gave :)

- Najell Rise bæresele
- Moonie friend bamse
- Musselintepper
- Bodyer kortermet og langermet, bukser i strl 56,62 og 68. Gjerne i blanding Ull/silke, ull/bambus, merinoull
-Lillelam tynn sparkedress i strl 56 ( disse vokser med barnet)
- Lillelam tykk sparkedress i strl 62/68
- Naturebond brystpumpe i silikon
- Easy grow håndmuffer til vogn
- Ammeinnlegg merinoull
- Easy grow nattpose 0-6 mnd
- Fødebagen barselpakke til Keisersnitt
- Rektal babytermometer med myk tupp

Har skrevet på min liste at jeg er åpen for gjenbruk på det meste på min ønskeliste ❤️

Back
Topp