Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

fint å vite at de trives med han, og helst ikke vil at han skal bli borte

Det var faktisk skikkelig koselig
Og min kjære var ganske fornøyd med å få lov til å delta selv om det var litt i bakgrunnen Jeg skulle gjerne hatt, men grunnet covid har det ikke latt seg gjøreSer noen av dere har litt mer kreative venner enn meg som finner alternative løsninger hehe
![]()
Kunne det vært et plaster på såret å utsette babyshoweren til etter baby er født og samfunnet har åpnet litt mer opp? Evt man kan være utendørs?Samme her også. Jeg har sagt i alle år at jeg ønsker meg babyshower skulle jeg bli gravid med nummer 3, men har skjønt at det ikke blir noe av pga corona. Har arrangert for flere i familien de siste par årene, så må innrømme at jeg er skikkelig skuffet. Nå kommer jeg aldri til å få sjansen, men har jo forståelse for at det ikke ble sånn. Skulle bare ønske venner og familie hadde vært litt tidligere ute før det ble superstrengt eller kunne tenkt kreativt som Rebs ovenfor skriver om.
Føler at man ofte ikke kan gå og «håpe og vente» på sånne ting, spesielt hvis du kjenner at det betyr mye for deg!Kunne det vært et plaster på såret å utsette babyshoweren til etter baby er født og samfunnet har åpnet litt mer opp? Evt man kan være utendørs?
Isåfall er det kanskje noe du kan snakke med partner/venninne om sånn at de vet at du ønsker detFøler at man ofte ikke kan gå og «håpe og vente» på sånne ting, spesielt hvis du kjenner at det betyr mye for deg!

(Sniker fra januar) Her ble det også avlyst pga covid. Må også innrømme at jeg syns det var kjipt at de ikke utbyttet muligheten når det var litt mer åpent. det ble utsatt en gang, men så avlyst når ting bare ble enda mer låst. Null kreativitet på å få gjennomført og mye ble lagt i mine hender for avgjørelser. Syns det var kjipt for føles feil å invitere selv liksom. Og så ble jeg veldig lei meg hver gang det ikke ble noe.
Først mistet jeg utdrikningslaget, så ble bryllupet nedskalert til et minimum og så mistet jeg babyshower. Covid har stjålet mange store engangsopplevelser fra meg syns jeg
jeg har nå et ekstra problem. Forlover/arrangør er gravid med nummer to, jeg arrangerte babyshower med første. Men skal jeg arrangere for nummer to nå, uten at hun har klart å få til noe for meg?