Babyshower?

Junifrue

Betatt av forumet
Tidene har forandret seg siden jeg finn de to eldste, ingen(eller svært få) hadde babyshower da, så forventet ingenting nå, men plutselig fikk jeg i går:)

Har dere fått babyshower? Er det vanlig hos dere?
 
Fikk for et par uker siden, overrasket av fine venninner.. ikke noe stort, men lite og koselig:)
Hadde med første mann også!
 
Jeg har hatt, men var ikke en overraskelse da. Men var veldig koselig og samle alle, spesielt når ingen av vennene mine hadde møtt hverandre før
 
Jeg har ikke hatt og vil ikke ha heller. Forstår at noen liker det og oppmerksomheten man får, men jeg hadde ikke likt det spesielt godt. Vet ikke om så mange andre som har hatt det heller, men vet det har blitt veldig populært :)
 
Jeg ville i utgangspunktet ikke ha, men siden venninna mi insisterte så fikk jeg bestemme alt selv :p Så det ble en hyggelig lunsj med de nærmeste bare, ikke noe mas og kjas:)
 
Jeg ble overrasket med et, det var veldig hyggelig og satt stor pris på det ❤️
 
Jeg ble overrasket med babyshower for litt over en uke siden og syns det var kjempestas :)
 
Fikk babyshower i går, og det var veldig koselig.
 
Ikke hatt, og ønsker ikke heller :) Vet det var noen venninner som planla til første, men samboer sa ifra til dem at æ ikke ønska det. Så de tok meg med ut på middag istedenfor og hadde med en liten gave :) Det var veldig koselig :)
 
Her er det nummer to som kommer, og da er det litt splittede meninger om man skal få babyshower eller ei. Jeg var litt usikker selv. Men venninna mi ville gjerne arrangere for meg, så jeg hadde for en uke siden. Jeg visste om det da, men det var såå koselig ❤️ Ikke noe veldig fokus på masse gaver og sånn her, heller å møtes for skravling og god mat/kaker :)
 
Jeg ønsket ikke å ha det, så sa ifra til både gubben å mine nærmeste venninner, da jeg vet mange andre i omkretsen har hatt det :)
En av mine nærmeste venninne kom derimot med en bleiekake hun hadde lagd selv, med mye nyttig i. Å milkshake å sjokolade, så satt vi ute på altanen å skravla hele kvelden. Det var veldig kos ❤️
 
Ingen babyshower. Har ingen sånne venninner:angelic: Eller jo... men den gjengen som kunne funnet på noe sånt er alle spredd rundt i hele Norge
 
Hadde overhodet ikke trodd jeg skulle få oppleve babyshower, men ble totalt overrasket av en hel gjeng for noen dager siden! Venter nr 4 og siste, og har ikke hatt d før. Veldig koselig :Heartred
 
Jeg ble overrasket med babyshower i går.
Ikke noe store greier, men de nærmeste venninnene og moren min. Spiste kaker, skravlet og koset oss et par timer ❤️
 
Det har aldri vært noen tradisjon hos oss, og ingen ting som jeg har savnet. :)
syns det er koseligere med en kose kveld, f.eks med vennepar.. hvorfor er det bare mamma og kommende baby som skal få fokus?
 
Jeg ble overrasket med en liten babyshower før ferien. Veldig veldig hyggelig - ettersom det er nr 4 og jeg ikke har fått det før - bare gått i mange andre. Fikk litt gaver både til meg og babyen, spiste god mat og skravla.
 
Det har aldri vært noen tradisjon hos oss, og ingen ting som jeg har savnet. :)
syns det er koseligere med en kose kveld, f.eks med vennepar.. hvorfor er det bare mamma og kommende baby som skal få fokus?
Her får pappaen også feiring, men først etter at babyen er født. Så feirer han med kompisene sine.
 
Tidene har forandret seg siden jeg finn de to eldste, ingen(eller svært få) hadde babyshower da, så forventet ingenting nå, men plutselig fikk jeg i går:)

Har dere fått babyshower? Er det vanlig hos dere?
Ikke fått hverken med denne eller med storebror. Og jeg er glad for det. Vil ikke "feire" ungen før han er trygt ute.
 
Tidene har forandret seg siden jeg finn de to eldste, ingen(eller svært få) hadde babyshower da, så forventet ingenting nå, men plutselig fikk jeg i går:)

Har dere fått babyshower? Er det vanlig hos dere?

Jeg fikk på førstefødte, men tror ikke det blir noe denne gangen. Og det skal gå fint. Er jo veldig koselig, men her jeg bor er det ikke helt vanlig, noen får, noen ikke.
 
Back
Topp