Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kanskje litt tidlig å tenke på dette, men hva tenker dere om babyshower? Er dette vanlig å gjøre i Norge?
Tror jeg uansett skal hinte til venninner om dette. Syns det ser så koselig ut
Jeg ønsker ikke å ha babyshower. Det jeg evt. heller kunne tenkt meg i så fall er en sammenkomst hvor både jeg og min mann og våre venner og familie er for å "feire" at vi skal bli foreldre. Synes det virker mer koselig enn bare meg og masse kvinner samlet sammen. Min mann skal jo bli like mye far som jeg skal bli mor Men forstår jo selvsagt de som ønsker å ha et tradisjonelt babyshower også med alle venninnene sine.
Personlig synes jeg det er litt rare amerikanske greier som virker til å bli mer populært, men jeg synes også ofte sånne type events er litt kleint uansett...bleiekake og babyquiz er ikke helt meg hehe...kan dog sette meg inn i at noen kan like det, så er jo bare å kjøre på hvis man har venninner som vil
Til de av venninnene mine som har spurt meg har jeg sagt at jeg heller vil at de hver i sær kommer forbi med mat til fryseren og tar oppvasken ETTER at ungen har kommet i stedet
Jaaaa til babyshower! Fikk det sist og det var sååå koselig! Alle mine nære venninner og damer i familien var samlet! Masse god mat, leker og sosialt! Utrolig koselig jeg har også vært med å arrangert mange, og er veldig koselig den tiden før også! Gled dere om dere får
Har fått babyshower begge de andre gangene. Så koselig![emoji169] God mat, godt selskap og gaver. I vår vennegjeng har vi egentlig ikke noe babyshowerleker, noe som passer meg bra[emoji4].
Yes! Elsker babyshower! Like koselig å få en sånn overraskelse som å gi til andre.
Med førstemann var det litt krise da Mannen klarte å avsløre overraskelsen og når jeg kom dit så kom jeg før alle gjestene og verten var nesten en time forsinka Gutta dro på go-cart for å feire den kommende pappan. Tror han digga det
Med andremann ble jeg veldig tatt på senga. Mannen hadde frivillig støvsugd huset noe jeg stussa på, men skjønte ikke tegninga. Han spurte til og med om jeg ikke ville ta en dusj og fikse meg litt, men jeg gadd ikke Så når gjengen kom sto jeg i joggedressen usminka og fiksa ikeamøbler til babyrommet til vesla som lå i magen.
Jeg ønsker ikke, tror det er noe med konseptet å feire på forhånd. Men ja takk til mat og gaver etterpå
Og skal jeg være helt ærlig, så er jeg mindre begeistret for å dra i babyshower til andre, bleiekake, lekene og hvingen over gavene er ikke helt meg. Og blir nok ikke mer meg selv om jeg skulle ha vært hovedpersonen