Babyshower

Linkii

Forelsket i forumet
Hva tenker dere om babyshower? Er det vanlig å ha det i vennegjengen deres?

Vi pleier å ha det når mor er i uke 30 ca.. Nå er jeg i uke 36 og har fått spørsmål hvem jeg ønsker skal komme HVIS det blir noe shower.. Men har ikke hørt noe.. Syns det begynner å bli sent? Syns det er sååå koselig. Hyggelig å samle alle sammen og prate masse baby <3 :D

Aldri vært på selv før vennene mine overrasket meg, hadde aldri trodd at de skulle stelle i stand det til meg men de lurte meg alle trill rundt :D Satt utrolig stor pris på dette vertfall! :D

Jeg ble overrasket med det i helgen faktisk. Jeg har ikke tenkt over at folk skulle ha det for meg engang for har mange venner, men alle er i forskjellige "gjenger". Ellers venner som jeg har blitt kjent med via barnehagen til ungene. Ble mye latter og moro:Heartred var jo bare fantastisk at alle gikk så godt overens:love7

Ja her bruker de til første barnet. Fikk til sist men tror ikke jeg får denne gangen:)

Jeg fikk til mitt første barn, vi har ingen tradisjoner for babyshower blant mine venner ettersom de ikke har begynt å få barn enda.. Tror ikke jeg får i år da alle virker veldig opptatte med eksamensperioder osv.

Har blitt vanlig, men det er ikke så mange som har fått barn siste årene da flere av venninnene mine var veeeeeldig tidlig ute. :p Skal ha på søndag (jeg fikk velge dato, er litt spesielt svangerskap og de var ikke sikre på om jeg ville ha eller ikke - og det var helt ærlig ikke jeg heller). :) Da er jeg 35+1, og syns det er passelig seint. Begynner å føle at det går bra denne gangen nemlig.

Jeg lurer hver gang noen inviterer meg med på noe, for det er jaggu ikke ofte... Sjekker om de er på samme sted på snapchat i tilfelle jeg må pynte meg litt ekstra..:-p
Men har hintet til ei venninne at jeg setter stor pris på besøk i barselstida, så kan de ha med seg noe å spise da, nå er jeg for kvalm til å spise kake..

Fikk i uke 33 :D

Hadde vært så hyggelig om jeg fikk, men virker som det ikke blir noe. Så får bare bli positivt overrasket om jeg får.[emoji55] Uke 35 nå så har jo bittelitt ventetid igjen [emoji28]

Det er min 6. graviditet, og jeg er 35+0 Jeg har aldri fått før, og det blir nok ikke nå heller.
Det er ikke på radaren til dem jeg er sammen med. Jeg har ikke noen venner som står meg så nær at dem kunne ha kommet på noe sånt.
Jeg synes det er greit, og slippe.
Synes det er bedre, og arrangere noe etter baby er kommet :D

Jeg fikk 2. April. Da var jeg 28+0. Ante INGENTING!! Satt så pris på det de hadde stelt i stand <3

Tviler på at det blir noe slikt på meg... Litt blandede følelser om jeg ønsker eller ikke, mye pga egen «form» eller, mest energinivået som er ustabilt! OG det er så uvant å la andre ta kontrollen Meen så har jeg så mye venner i forskjellige deler av landet, områder og «vennesirkler» så blir nok ikke bare bare å få til slik jeg ser det. Bekker uke 36+0 i morgen, så tipper det ikke blir. Prøver å tenke at det er like greit, da blir jeg hvertfall ikke skuffa[emoji85][emoji205]

Jeg ble faktisk spurt av venninna mi i dag om det var noe sånt i gang. Da kunne jeg med hånda på hjerte si at jeg ikke ønsket noe sånt styr før ETTER fødsel :p
Eneste som har hatt det på radaren sin hehe

Da var mitt vel overstått. En liten blanding av "utdrikningslag" uten alkohol og babyshower, to fluer i en smekk. :knegg: Kjempekoselig dag med grilling, quiz og spill. :D Spesielt grillinga var en høydare for en konstant sulten gravid, elsker grillmat. :Heartred

Back
Topp