Babyshower

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Har du fått babyshower denne runden?

Jeg ble overrasket i dag med babyshower og jeg ble overraskende utrolig takknemlig over dette. Hvor mye de hadde stelt i stand og brukt av sin tid! Må sies at jeg aldri har opplevd noe surprise eller hatt noe bursdagsselskap og slikt før så dette var ganske nytt og rart å bli satt i fokus. Før sa jeg alltid at jeg ikke ville ha, men nå etter å ha hatt så ser jeg hvor staselig det faktisk er [emoji170] håper dere alle får oppleve det

Så koselig :)

Jeg vet det er på trappene, men aner selvfølgelig ikke når. (Min søster spurte om jeg ville ha. :)) er ganske spent og jeg gruer meg litt. Hater å være midtpunktet og at alle skal se på meg og forventer store, flott følelser.
[emoji14] men jeg ønsker meg det jo og [emoji14]

Litt usikker. Ble spurt om jeg ønsket og sa ja. Men det er ingen helger eller dager noen har avtaler med meg, så de km ikke ha planlagt noe enda hvertfall. Håper jeg er like heldig som deg :)

Denne gangen får jeg nok ikke! Da jeg fikk nr 1 var det ikke så vanlig, hvertfall ingen rundt meg som hadde det (9 år siden), men jeg fikk til nr 2 for 2,5 år siden! Synes det var kjempestas, og ble veldig overrasket!

Litt usikker. Ble spurt om jeg ønsket og sa ja. Men det er ingen helger eller dager noen har avtaler med meg, så de km ikke ha planlagt noe enda hvertfall. Håper jeg er like heldig som deg :)

Kaaaaanskje de har avtalt noe med mannen din? Det gjorde venninnene mine sist, da jeg ventet nr 2 Jeg ante ingenting, og plutselig stod de på døra. Håper du ohså får oppleve det, jeg synes det var kjempestas! Denne gangen blir det nok ikke [emoji4]

Kaaaaanskje de har avtalt noe med mannen din? Det gjorde venninnene mine sist, da jeg ventet nr 2 Jeg ante ingenting, og plutselig stod de på døra. Håper du ohså får oppleve det, jeg synes det var kjempestas! Denne gangen blir det nok ikke [emoji4]
Ja jeg håper det, men vi har heller ikke noen konkrete planer så det blir spennende å se. :D

Nei. Kommer ikke til å få heller. Har ikke fått med de to andre heller.

Jeg fikk også overraskelses babyshower i går :) Utrolig koselig og overveldende med alt de har stelt i stand ❤️ Utrolig takknemlig!

Vi hadde heller ingen planer, og plutselig når vi kom hjem fra IKEA sto hele gjengen i gangen xD

Jeg har fått spørsmål mange ganger om jeg vil ha fra en snill svigerinne, men jeg vil ikke ha. Synes det er litt kleint. Liker ikke slik oppmerksomhet. Hun spurte meg sist gang også, og jeg sa nei da og. Jeg fikk faktisk en likevel sist, men det var en venninne som hadde laget en mini-babyshower for meg med bleiekake, pynt og det hele! Det passet midt i blinken for meg[emoji4] Denne gangen regner jeg ikke med det blir noe, håper i grunn ikke det! [emoji28]

Fikk meg forrige for to år siden, håper jeg får denne gangen og. Er jo så deiligt med maten og samtalene :D
Er ikke alltid like lett å kunne møtes alle samen, så de gangene vi får det til er det jo kjempe kjekt!

Jeg tviler på at jeg får... Har venner som bor veldig spredt... og ikke veldig mange nære venner

Jeg er spent på om jeg får. Sist fikk jeg, men da visste jeg om det på forhånd. Nå har jeg ikke hørt noe, så lurer på om det blir en overraskelse, eller om det ikke blir noe i det hele tatt

Fikk overraskelse i starten av desember når vi var på besøk i Norge..var først irritert fordi«ingen kunne møtes»når jeg var der..men så hadde mannen arrangert(med mine venninner)..så der ble jeg litt vel overrasket over mannen..han visste godt jeg ønsket babyshower denne gangen også..føler meg heldig og det var en veldig fin kveld;)

Hva synes dere har vært det beste ved deres babyshower? :)

Gamle venninner som kom, venninner som ikke egentlig liker barn hadde brukt masse tid og energi på å gjøre det koselig for meg. Jeg er egentlig litt i sjokk over hvor mye energi de brukte på lille meg..!

Back
Topp