Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Igår var jeg så heldig å bli overrasket med babyshower av flere gode venninner føler meg virkelig heldig,noen fler som har hatt babyshower og hvordan var det? Føler virkelig ting begynner å nærme seg nå..
Så gøy! Mitt nettverk av venner og familie er så spredt at jeg regner med det ikke blir noen babyshower på meg. Pluss at jeg er desidert først ute i vennegjengen, så tror ikke folk er helt "klare" for det. Litt leit, men sånn blir det vel bare.
Syns virkelig alle gravide fortjener en babyshower(hvis man selv ønsker det da),syns det er så koselig og gøy å arrangere sånn for venninner ogsåførste gang var det venninner som arrangerte alt,men denne gangen var det mannen som «foreslo»en liten feiring siden det var siste tur til Norge før termin..hehe!hadde ikke helt trodd han tok babyshower ønske mitt på alvor er fortsatt noen mnd igjen,så kan jo hende det dukker opp en overraskelse fortsatt..
Jeg venter fjerde og har ikke fått så langt og regner ikke med at det blir denne gangen - men det er helt greit, jeg ønsker meg egentlig ikke det heller!
Har ikke lyst på, og har sagt i fra. Liker ikke overraskelser, eller å ikke vite hvem man eventuelt skal omgås. Men har sagt at vi gjerne kan møtes i romjula og kose oss med mat/brettspill. Mye koseligere det