Babyshower

Jeg fikk forrige svangerskap, det var utrolig koselig. Men dette svangerskapet har jeg ikke noe behov for det, mine venninner bor spredt over hele landet, så det blir uansett vanskelig å samle alle. Jeg ser dem uansett i bryllup snart og det gleder jeg meg mye til!

Jeg liker ikke overaskelser, så jeg skal lage et selv! :)
Inviterer nærmeste venner og familie, tror det blir et veldig koselig minne å ha :Heartred

Jeg fikk to stykk for engelen våres Thea (har rimelig stor vennekrets). Nå ved dette svangerskapet har de spurt fint om vi ønsker nå også siden vi mistet Thea. Og det har jeg takket ja til. Så regner med det kommer ett babyshower for lillebror en gang nærmere termin .:)

Jeg fikk to stykk for engelen våres Thea (har rimelig stor vennekrets). Nå ved dette svangerskapet har de spurt fint om vi ønsker nå også siden vi mistet Thea. Og det har jeg takket ja til. Så regner med det kommer ett babyshower for lillebror en gang nærmere termin .:)
Så fint av dem å spørre om du ønsker eller ikke :Heartred

Jeg fikk sist ( min vennegjeng er det en stor greie :p )
Vet at jeg får denne gangen også og gleeeder meg sånn! Jeg får vite datoen da, siden formin min er litt så som så. Men jeg har sagt at jeg ikke trenger noen gaver :)

Back
Topp