Babyshower

Hoe86

Forelsket i forumet
Ble skikkelig overrasket med babyshower på lørdag ❤ Hadde ingen forventninger om å få det, så det var skikkelig koselig når jeg kom hjem lørdagsformiddag og en gjeng med herlige jenter ropte "suprise" i det jeg åpnet døra :) Flere som har blitt overrasket?
2016-10-03_11.51.20.jpg

Så koselig :D fikk ikke med nr 1 og regner ikke med det nå heller. Har flyttet nesten en time unna de fleste av vennene mine også :)

Åh så koselig ❤️ Fikk ikke med førstemann og regner ikke med å få denne gangen heller :)

Det ser skikkelig koselig ut :)

Åååh, så gøy :-D :-D Jeg fikk for et par helger siden, og ante ingenting! Kjempegøy :-)

Åh, så koslig! :-) Fikk forrige gang, tror ikke jeg får denne gangen :-)

Så koselig :) ble overrasket for et par uker siden - utrolig hyggelig!

Så kjekt :-) Kollegaene mine ordnet babyshower til meg for et par uker siden, utrolig koselig og fikk såå mye fint både til lille og meg :-)

Jeg fikk forrige helg det var skikkelig koslig. :) Fikk så mye fint til lillegutt å jeg fikk også tidenes bleiekake! :):)

Såå koselig :D

Så koselig! Fikk med mellomste fra søskenbarn. Ikke no trua på at det blir noe denne gangen.
Men er jo såååå trivelig da! Unner virkelig alle det❤️ En trenger den lille påskjønnelsen mot slutten☺️

Jeg ble skikkelig overrasket forrige uke! Trodde vi skulle på en spillekveld hos svigermor, men der var alle venninnene mine sammen med mamma:O Ante ingenting og vi fikk så mye fint til gutten vår<3 I tillegg var det så koselig å se alle de fine jentene igjen! Har jo blitt litt asosial av å være så dårlig de siste månedene:O

Back
Topp