Babyshower

strengttalt om en skal gå fra den amerikanske versjonen så er det venner som skal arrangere, og alle viktige personer i livet ditt skal inviteres (kvinnelige) så mor og svigermor reprensenterer denne gruppen, men også bestemødre eventuelt oldemødre om en er så heldig at de fremdeles er i live... ;-)

strengttalt om en skal gå fra den amerikanske versjonen så er det venner som skal arrangere, og alle viktige personer i livet ditt skal inviteres (kvinnelige) så mor og svigermor reprensenterer denne gruppen, men også bestemødre eventuelt oldemødre om en er så heldig at de fremdeles er i live... ;-)
Skal ikke arrangere noe babyshower til meg selv nei :p hadde en samtale med en venninne i dag, der vi ikke ble enige om det er normalt å ha med mor og svigermor eller ikke. Så greit å høre hva folk er vandt med :) ble litt nysgjerrig på hvordan en babyshower skal være :)

Min mor og bestemor skal garantert være med. Min svigerfamilie bor i Sverige så vet ikke helt om de kommer til å delta. Men sambo sin søster kommer iallfall til å komme :)

Sniker litt fra marsforumet :)

Jeg hadde med mamma og svigerinnen min i tillegg til venninnene mine på babyshower sist, søsteren min var også invitert men kunne ikke delta :)

Det jeg er vant med er at kvinnelige familiemedlemmer som det faller naturlig og invitere pleier og bli bedt :)

Forrige gang fikk jeg babyshower men mor og svigermor kom.

Jeg har vært med i 5 totalt nå, og da har det kun vært venninner som har blitt invitert :-) En søster var med den ene gangen

I di babyshower jeg har vært i, har det bare vært venninner :) Da vi hadde for søstera mi, spurte jeg mamma om hun ville, men hun følte dette var mer en venninne ting :) Og det er jeg litt enig i også, men det er vel alt etter hva en synes selv :)

I min babyshower var det venninner og mine 3 søstre + svigerinner som ble inviterte :) Syntes det var helt greit at mor ikke var med. Men igjen så kommer det jo ann på hvilket forhold man har også da. Er mor som en venninne så hadde det sikkert vært fint om hun hadde vært med.

I gjengen vår har alltid mødre og søstre vært med, men ingen fra svigerfamilien... Det siste kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men så er det ikke alle som har et så tett forhold til svigermor 8-)

I gjengen vår har alltid mødre og søstre vært med, men ingen fra svigerfamilien... Det siste kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men så er det ikke alle som har et så tett forhold til svigermor 8-)
Jeg og svigermor er kjempegode venner, og det er så deilig. For meg blir det rart hvis hun ikke er der :)

Vi er ein gjeng som har "dugnad" (altså syklubb) ein gang i mnd, så heile den gjengen blir invitert, i tillegg til søstre og andre nære venninner av den gravide :)

Lurer på hvordan det løses i min situasjon med nesten ingen venner :p
Tenker at man ber de som står nærmest den gravide, hvordan man legger opp til babyshower er jo opp til hver enkelt som arrangerer. Noen blir overrasket med babyshower, noen vet om den på forhånd mens andre arrangerer egen. Finnes nok ingen fasit på hvordan man gjør det, det viktigste er at det blir en koselig dag/kveld :)

Tenker at man ber de som står nærmest den gravide, hvordan man legger opp til babyshower er jo opp til hver enkelt som arrangerer. Noen blir overrasket med babyshower, noen vet om den på forhånd mens andre arrangerer egen. Finnes nok ingen fasit på hvordan man gjør det, det viktigste er at det blir en koselig dag/kveld :)
Jeg tok kanskje litt i ang det med venner, har noen nære :) Men en av mine beste venner er søstra mi og kusina mi :) I tillegg har jeg veldig godt forhold til mor, svigermor og tante :) Ønsker ikke å arrangere selv, men så er det heller ikke kjempeviktig for meg, så lenge de jeg bryr meg om er til stede og bryr seg når lille kommer❤️

Back
Topp