Babyshower :)

Siden jeg ser det er flere som ønsker seg men ikke tror dere får..syns dere det er litt kleint eller kjipt når folk spør dere om hvorfor ingen har arrangert babyshower for dere? Jeg syns nemlig det er litt kjipt å si at "nei, jeg har ingen venner her jeg bor, og jeg tviler på at de vennene jeg har gidder å ta turen for å ordne noe"..

Å så gøy da, veldig fin bleie ugle du har fått deg :)
Jeg har veldig lyst på babyshower da, men tviler på det blir noe på meg. Vis det blir noe så blir jeg meget overasket, da har de virkelig klart å holde det skjult.
Syntes at å få en baby bør feires da det ikke er hvert år. Vil heller ha babyshower enn bursdag liksom (;

Får nok ingen babyshower siden alle venninnene mine bor i studiebyen jeg bodde i som er ca 8 timer unna. Flyttet hit for 1 år siden og har ikke fått så mange orntlig gode venner enda. Men går greit da..er ikke verdens undergang for meg. Bare litt synd når man ser alle andre rundt som får det da:)

Trodde kanskje jeg skulle få, alle studievenninnene mine bor her, siden jeg fortsatt studerer, men enten skjuler de det veldig bra, eller så blir det ikke. Litt kjipt, men samtidig litt deilig å slippe å være midtpunktet :P

Å så gøy da, veldig fin bleie ugle du har fått deg :)
Jeg har veldig lyst på babyshower da, men tviler på det blir noe på meg. Vis det blir noe så blir jeg meget overasket, da har de virkelig klart å holde det skjult.
Syntes at å få en baby bør feires da det ikke er hvert år. Vil heller ha babyshower enn bursdag liksom (;
Takk :) Jeg tvilte også på jeg kom til å få, siden vennene mine er spredd rundt i landet :p I tillegg var de veldig flinke å holde det skjult og klarte å lure meg :) Så før du vet ordet av det har du også fått deg en babyshower ;)

Back
Topp