Babyshower

Det er jo en hyggelig oppmerksomhet å få, når det skjer :) Men jeg er ikke vant til det, og regner ikke med at det kommer til å skje denne gangen heller. Og det er helt greit.
 
Jeg fikk sist, men de røpet seg ved en feil så visste når jeg fikk!
Jeg har ikke hørt noen ting denne gangen, men tror jeg får.
Jeg synes det er veldig hyggelig å bli gjort stas på nå som jeg føler meg som en overvektig valross og er veldig hormonell. :)
 
Fikk ikke på første grunnet krangling i venninne gjengen. De sier jeg får denne gangen, men jeg har egentlig sagt jeg ikke vil ha :p svaret jeg fikk var "det bestemmer ikke du" :p
Jeg liker sosiale tilstelninger, men jeg liker ikke å være midtpunkt :p å så synes jeg som flere her inne, det er litt ekkelt at de skal bruke penger på å lage til, styre med mat å ordne alt. Får jo alltid gaver etter barnet er født. Synes det er nok jeg <3
 
Fikk forrige helg. Hadde ikke forventet det i det hele tatt. Har vert i ett babyshower før som var samme året. Var ikke noe vanlig da jeg fikk jenta mi for åtte år siden. :) Men det var jo superkoselig da. Men mest fordi jeg fikk se venner jeg vanligvis ikke får sett så ofte. Alle hadde tatt med noe til mat og søsteren min hadde laget bleiekake, som også er presang fra henne. syns ikke hun trenger å gi noe mer enn det. Forventer heller ikke at venninner kommer med flere gaver i ettertid. Ble veldig glad og overrassket iallefall. :)
 
Jeg fikk idag! Jeg har hatt på følelsen at det var noe, og jeg fikk med første og trodde jeg ville få nå og, men ante ikke når. Men som sagt var det mange faktorer som tilsa idag, og jeg hadde sett for meg mange scenarioer, men etter dagens start gikk den følelsen over, men jaggu klarte dem ikke lure meg og jeg fikk babyshower idag :) kjempe koselig å se alle igjen da man så sjeldent får til å samles alle sammen og masse god mat og kake :) :)
 
Åh det er så koselig med babyshower! Syns det er en fin tradisjon jeg, da får jeg vært samlet med alle mine nærmeste jenter før minsten kommer :)
 
Jeg fikk sist, har ikke hatt noe denne gangen, og trenger ikke noe heller men skulle ikke forundre meg om det er noe i gjære ;)
 
Eg trur ikkje eg får noko babyshower, hadde vore koseleg, men mine venner bur litt her og der. So blir spennende å sjå dei siste vekene fram mot termin. Har ymta det til samboer ;)
 
Jeg fikk sist svangerskap og har gidd grei beskjed om at jeg ikke ønsker dette svangerskapet. Setter mer pris på treffes etter lille i magen er komt til verden :)
 
Har ingen venner her, så får ikke det nei. Syns det er en koselig tradisjon hvis man holder det materialistiske nivået litt lavt - god mat, kaker og gode venner må jo være ypperlig. :)

Jeg syns ikke det gjør noe å ikke ha babyshower, men det er litt sårt å ikke ha vennene sine i nærheten.
 
Jeg fikk sist :) det var jo kjempekoselig ;-) Jeg har også fått beskjed av ene søstra mi om at jeg skal få denne gangen også, men siden de fleste i omgangskretsen har eksamen i disse tider, spurte hun om det var greit med en shower etter baby er født. :) Jeg tenkte selv at det ikke var nødvending med noe tilstelning denne gangen, men det blir jo koselig å samle de nærmeste :) og denne gangen får gjestene også hilse på nurket ;-)
 
Jeg ble plutselig overrasket idag :) :) :) har aldri vært i ett og har egentlig ikke tradisjon for det så ble så rørt og overrasket :)
 
Ble overrasket med Babyshower i går:) det var utrolig koselig. Alle hadde vært med i planlegging og gjort i stand. Utrolig fantastisk:)
 
Ble overrasket med babyshower i dag...! Sååå koselig med 10 jenter, masse god mat og fine gaver! De vet jeg ikke er fan av typisk "babyshower leker", men vi hadde runder hvor de blant annet gjettet navn, termin og størrelse på mini osv:) Kjempekoselig!!!
 
Fick igår! Hade jag aldrig trott då jag inte förstått att man brukar göra sånt :) Så mysigt att mina nya vänner här i Norge ordnat detta, har ju inte känt de så länge! :)
 
Åja...... det hadde vært hyggelig,
men skjer nok ikke meg.
 
Ble overrasket med babyshower i går! <3 hadde en mistanke, men trodde ikke det ble allerede nå! :) ble veldig overrasket :) koste oss med god mat å kaker, å snuppa i magen fikk myye fint <3 :) heldige oss :)
 
Da har jeg hatt babyshower også! :) det var jo mine aller nærmeste som kom, men synes fremdeles at det er ukomfortabelt å være i fokus, og få gaver og føler meg sånn til bry! :( synes synd på de som stresset med mat, kaker, gaver og å "ta seg fri fra hverdagen" for å skjemme bort meg! :/ men det var hyggelig, jeg fikk masse fint, og er stappmett og kvalm! Så nå må jeg virkelig gå å legge meg før jeg spyr! Hehe ^^
 
Jeg fikk av mine nærmeste venninner og familie for ei uke sida ❤️ utrolig hyggelig overraskelse!! De hadde kommet fra fjern og nær for å gjøre stas på meg og lillegutt. Mange tårer ble felt når jeg så de stå i gangen hos mamma :)❤️
 
Back
Topp