Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denIkke hatt noe her, tviler sterkt på at det blir noe og![]()
Ikke hatt noe her, tviler sterkt på at det blir noe og
Såååå fint!!Ja jeg fikk! Var helt fantastisk! Gråt i en uke nesten
Vis vedlegget 145871Vis vedlegget 145873Vis vedlegget 145874Vis vedlegget 145875Vis vedlegget 145876
Gled deg! Skikkelig gøy!Fått vite at gjengen har planlagt en babyshower, gleder meg til sammenkomsten![]()
Huff..helt forståelig!Etter dødfødsel sist, har jeg sagt klart ifra at jeg ikke ønsker babyshower. Men de er hjertelig velkomne når vi evt er hjemme igjen med en levende baby denne gangen!
Skal sies at de to som tok ansvare for å ordne til meg, har jeg ordnet babyshower til. Så det har litt å si om det er tradisjon for det i gjengen.Jeg har aldri hatt det. Forventer ikke å få denne gangen heller. Ikke tradisjon for det i vennegjengen.
Her er jeg den første i gjengen og! Kan fort hende de lurer deg trillrundt!Så koselig! Jeg har hele tiden trodd at jeg kom til å få, men nå begynner jeg å bli usikker.. Føler venninne mine har mistet litt interesse for hele graviditeten (den første I gjengen).