Babyshower

line02

Glad i forumet
Ei venninne av meg skal ha barn i januar, og søstera hennes og jeg skal arrangere babyshower for henne..

Dette er en ganske ny greie for min del..

Noen som har forslag til ting vi kan gjøre?? Leker osv??
Er det vanlig og servere mat, eller bare kaker osv??

Kom med tips, dere flotte damer der ute:)

Jeg har vært i to. Vi har hatt både mat og kaker, men ikke leker :p sett bort fra at de vordende mødrene ikke visste noen ting (og at de fikk gaver) så var det som vanlige jentekvelder :)

Smelte forskjellige sjokolader og ha oppi bleier, så skal den vordene mor gjette seg frem :P

Bleieskift i blinde (jf midt på natta i en seng)
Gjett omkrets på magen

Ei venninne av meg skal ha barn i januar, og søstera hennes og jeg skal arrangere babyshower for henne..

Dette er en ganske ny greie for min del..

Noen som har forslag til ting vi kan gjøre?? Leker osv??
Er det vanlig og servere mat, eller bare kaker osv??

Kom med tips, dere flotte damer der ute:)
Sjekk på pinterest. Der er det sinnsykt mye babyshower leker og sånn:D

• Gjette hvor stor magen er. Alle bruker en tråd og klipper av der de tror den passer. Vinneren får en sjokolade eller lignende.
  • Lage et spørreskjema, der alle fyller ut for eksempel fødselsdato, vekt, hodeomkrets, lengde osv. Dette kan selvsagt ikke premieres før barnet er født, men morsomt å se hvem som var nærmest.
  • Testing av babymat. Kjøp inn noen forskjellige varianter av babymat. Et par personer får bind for øynene og skal smake og gjette hva det er.
Vi har som regel alltid hatt en pastasalat eller noe annet enkelt i tillegg til kaker og søtsaker. :)

Vi skal ha babyshower for ei venninne i november, og jeg har laget bleiekake. Veldig gøy :)

Fikk alle som skulle komme til å ta med seg litt mat/kake, satte opp en liste med forslag til hva man kunne ta med så det ble litt enklere for folk. Ble litt godt brød med forskjellige pålegg, eggerøre osv.

Jeg har vært i et... Masse god mat, salater, satay kylling, litt kaker osv. Alle hadde med seg en ting... Bleiekake skal ikke være så vanskelig å lage selv. Alle fikk sånne små, kaker trykket ut i pepperkakeform som så ut som babyføtter... Google litt på amerikanske sider, så får du sikkert masse ideer.... Pinterest kanskje? Lykke til! Blir sikkert moro!

Back
Topp