Babyshower!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Var hos ene bestevenninnen min i går og hun begynte allerede å snakke om babyshower :p sååå gøy!
Så jeg fikk beskjed om å lage en liste med alle jeg kunne tenke meg å ha der så ikke de glemte noen.
Og om det var en tid jeg tenkte var best. Jeg har jo leddgikt og vet ikke hvordan slutten av svangerskapet blir, pluss at jeg alltid stresser sånn før jul og tenkte at rundt oktober måtte være perfekt! :)
Så måtte jeg lage meg en ønskeliste med ting sånn at alle visste hva jeg trengte :) herregud jeg føler meg såååå heldig! Har jo stelt istand to babyshowere for venninner nå i vår og det var så utrolig kjekt! :D

Så koselig :) Det er godt å bli gjort litt stas på når man vagger rundt ;)

Så koselig :) Jeg har vært på noen babyshower, men vet ikke om jeg også får et (Tviler på at jeg da evt får en advarsel på forhånd slik som du har fått). Hadde vært stas.

Så hyggelig!:)

Åh så hyggelig å få babyshower! Du kan kose deg med dine venninner og få fine gaver til barnet :cheers

Så koselig :D Jeg har også stelt i stand babyshower for bestevennina mi og ei annen vennine av meg, så dem to sitter å planlegger babyshower for meg :D Noe jeg syns jeg er kjempe koselig, siden økonomien til bestevennina mi stoppa for hele babyshoweren hun drev å planla til meg sist :)

Så koselig!! Selv har jeg ordnet babyshower for tre stykker nå, så håper jeg får et også :P

Back
Topp