Babyshower??

Fe93

Forelsket i forumet
Hei dere :)

Noen råd og tips angående babyshower..
Er det normalt å ha det? Evt når?

Ble overrasket nå i helga med det! Kjempe morro :D men hadde ikke tenkt noe på at jeg skulle få det. For meg er det litt "Ameikansk" :P men var jo kjempe kos med noen timer en dag, med fult fokus på meg og tiden jeg har i vente. Å masse masse fine gaver og god mat :D bli satt litt stas på i denne tida tror jeg er godt for sjela :)

Ble overrasket nå i helga med det! Kjempe morro :D men hadde ikke tenkt noe på at jeg skulle få det. For meg er det litt "Ameikansk" :P men var jo kjempe kos med noen timer en dag, med fult fokus på meg og tiden jeg har i vente. Å masse masse fine gaver og god mat :D bli satt litt stas på i denne tida tror jeg er godt for sjela :)

Såå koselig !! :) og litt deilig at du ikke trengte å organisere noe selv ! :)

Babyshower er vel noe som andre organiserer for deg og ikke noe du inviterer til selv?
Det blir mer og mer normalt å arrangere det selv!:) jeg har sagt ifra til mine venner at jeg vil ordne det selv :) jeg vil lage en koselig kveld hjemme hos meg med mine nærmeste venner hvor vi har fokus på tiden framover, for blir ikke like lett å samles alle sammen når lillegutt kommer :)

Det blir mer og mer normalt å arrangere det selv!:) jeg har sagt ifra til mine venner at jeg vil ordne det selv :) jeg vil lage en koselig kveld hjemme hos meg med mine nærmeste venner hvor vi har fokus på tiden framover, for blir ikke like lett å samles alle sammen når lillegutt kommer :)

Hvordan tenker du å gjøre det? Og når ?? Trenger noen råd her :)
Litt lyst til å gjøre det selv og..

Jeg tenker å gjøre det en gang i desember. Har termin 13 januar. Så vil jeg da ha leiligheten klar med babyting, og da er det litt gøy å ha vennene på besøk. Jeg har planlagt å kjøpe inn en hvit body til hver, helst i litt forskjellige str. Så skal alle få designe sin egen body til babyen :) også blir det egentlig som en vanlig babyshower, bare at jeg har litt mer kontrollen :P er ikke så glad i overraskelser. Jeg kommer til å spørre om noen har lyst å bake noe eller noe sånt :) er ikke slik at jeg forventer gave fra de heller, jeg syns bare det er en fin måte å samles på. Når vi er samlet ellers så føler jeg ikke for å bare snakke om meg og tiden framover, så en dag med fokus på det blir fint :)

Jeg synes det er like bra om man organiserer det selv som man får det som en overraskelse. Jeg tror muligens lillesøsteren min og kusinen min kommer til å organisere det for meg så jeg avventer det litt :)

Hmm har kun hørt om at folk får overraskelser jeg, men kjenner ingen motivasjon for å organisere selv... Og tror ikke det blir noen er ikke vanlig blandt mine venner...

Jeg har termin 31.desember. Jeg bestemte datoen på babyshower selv og inviterte de jeg ville ha der, resten ordnet søsteren min. Synes det var veldig greit. Da fikk jeg vasket leiligheten, fant barnevakt til hundene mine, fikk mannen ut av huset, bakte kake og var klar før gjestene kom. Synes det var veldig ålreit å gjøre det på den måten :) ImageUploadedByBV Forum1414709875.114440.jpg

Tror det er mest vanlig at venninner arrangerer det :) men ikke vet jeg.. Her blei jeg overraska forrige uke med masse venninner som hadde arrangert, gubben hadde vaska huset og alt hadde visst vært planlagt i flere måneder faktisk! :p jeg følte ikke for å arrangere det selv i hvertfall..

Planlegger babyshower til en venninne nå.. Lagt mye tid og penger i det helium ballonger, leker, gaver, kaker, minnebok og stua full av flotte jenter,, samboeren hennes lurer ho med seg ut og vi overrasker henne med pynta hus og mat når de kommer hjem!! Jeg gleder meg!!

Ja jeg trodde jeg skulle på lunsj til ene venninna mi, skulle hente noe baby tøy jeg skulle få og kjøpe et par ting av henne. Å tenkte ikke på noe babyshower fordi vi hadde mye lunsj dater hos henne da jeg bodde der hun bor. Så ble kjempe overrasket når venninner, tanter, mamma og svigersøs sto i ganga når jeg kom inn!! Gudd det var vanskelig å ikke slippe løs slusene da :P jeg er liksom sistemann ut i min venninneflokk. Så hadde særlig derfor ikke forventa noe sånt, da ingen av de andre har fått det. Dette svangerskapet har også slitt veldig på meg, så ikke noe jeg i utganspunkte har ønsket heller. Fordi alt er så slitsomt, liker at det er rolig og sånt. Men var perfekt når det først skjedde! Alle gravide fortjener en sånn oppmerksomhet :D

Over dammen er tradisjonen sterk for babyshower og ideen bak er å bidra til det nye mennesket fordi man i gamledager kanskje ikke hadde så god råd til alt utstyret man trenger.
Det er ikke unormalt å arrangere selv et slikt spleiselag :)

Arrangerte nå i helga før en venninne og den ble så bra! Jenta ble så rørt! Da vet man at man har gjort noe riktig når det kom mange gleder tårer :)

Fikk overraskende babyshower sist uke :-) da var eg i uke 34
Sist sv fikk eg i uke 32 :-)
Veldig kjekk oppmerksomhet å få! Gleder meg til noen av mine venninner blir gravide igjen for da vil eg arrangere et til :-D fikk laga et for 1 år siden :-) veldig gøy :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp