Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble overrasket nå i helga med det! Kjempe morro men hadde ikke tenkt noe på at jeg skulle få det. For meg er det litt "Ameikansk" men var jo kjempe kos med noen timer en dag, med fult fokus på meg og tiden jeg har i vente. Å masse masse fine gaver og god mat bli satt litt stas på i denne tida tror jeg er godt for sjela
Babyshower er vel noe som andre organiserer for deg og ikke noe du inviterer til selv?Såå koselig !! og litt deilig at du ikke trengte å organisere noe selv !
Det blir mer og mer normalt å arrangere det selv! jeg har sagt ifra til mine venner at jeg vil ordne det selv jeg vil lage en koselig kveld hjemme hos meg med mine nærmeste venner hvor vi har fokus på tiden framover, for blir ikke like lett å samles alle sammen når lillegutt kommerBabyshower er vel noe som andre organiserer for deg og ikke noe du inviterer til selv?
Det blir mer og mer normalt å arrangere det selv! jeg har sagt ifra til mine venner at jeg vil ordne det selv jeg vil lage en koselig kveld hjemme hos meg med mine nærmeste venner hvor vi har fokus på tiden framover, for blir ikke like lett å samles alle sammen når lillegutt kommer