Babyshower

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen av dere som skal ha/har hatt babyshower?
Venninna mi har sagt hun skal arrangere for meg. Veldig hyggelig, men samtidig føles det litt flaut for jeg vil ikke bare sitte stille og få ting. Føler jeg burde være med å planlegge og gjøre i stand, men det får jeg ikke.
Skal ha det 25. januar og jeg har bursdag 23., så jeg har sagt til folk at det er babyshower/bursdagsfeiring; )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Venninnene mine overraska meg med det sist! Kjempekoselig, men også litt kleint å sitte der å få ting som du skriver :b Men det er en veldig fin måte å møtes på synes jeg! Bare len deg tilbake og nyt ;)

Jeg har jo flyttet, så det blir ikke noe. Jeg hater oppmerksomhet og det vet venninnen mine, så hadde nok ikke blitt uansett.

Vi er en venninne-/klubbgjeng som har arrangert babyshower for et par av jentene, så det kan være de finner på å arrangere for meg. Men regner i så fall med at det blir overraskelse som jeg ikke vet noe om. Jeg synes det hadde vært kjempemoro om de gjorde det, men forventer ingenting :) Jeg har veldig sansen for sånt jeg da.

Ingen overraska meg med han første, så forventer ikke noe denne gangen heller:) men hadde vært kjekt:)

Om noen fikser det blir det. Men ellers gidder jeg ikke :P

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Har bare deltatt på én babyshower, og den ble først litt klein, fordi det viste seg å bare være meg og ei venninne til som kom + arrangør (som vi ikke kjente). Så vi var totalt fire jenter - men så tødde det opp og ble veldig hyggelig. :-)
Tviler på at noen av mine venner setter noe slikt igang for meg, blant gjengen synes nok de fleste at dette er en amerikansk importgreie som ikke er naturlig for dem. Ikke noe jeg ville kommet på for egen maskin heller.

Håper venninnen mine arrangere det til meg, siden jeg/vi har arrangert til dem som allerede har fått baby :-)

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Back
Topp