BabyShower

Mammasol*

Elsker forumet
Lurte veldig på om det er noen el mange som skulle ha det her jeg.
Og evt om dere lager i stand det selv el hva det blir?

Jeg har aldri gått det men tenker det kan være koselig.

Hadde ikkje me de to andre og ska ikkje ha det me denna...
Heilt ærlig like eg ikkje den "tradisjonen", syns det e mykje koseligere å få besøk etter at babyen e kommet ;)

Jeg ble overrasket med babyshower her om dagen! Mine venninner, mamma og søster som hadde stelt i stand. Jeg ble veldig overrasket, da jeg ikke ante noen ting! Men det var utrolig koselig!! :) Vi koste oss med kaker og jeg fikk mange fine gaver! Perfekt kveld spør du meg :)

Jeg ble overrasket med babyshower forrige svangerskap. Venninner, gamle kollegaer (som jeg har "syklubb" med) og nær familie/svigerfamilie. Det var virkelig stas! :)

Det blir nok ikke noe slikt denne gangen da det nok er vanligst når man venter nr. 1.
Hadde ikke satt i gang med å arrangere noe slikt for meg selv heller (i alle fall ikke i den formen jeg er i nå), men jeg gleder meg til å kunne gjengjelde gleden når en av mine venninner en gang blir gravide ;)

Ser det blir mer og mer vanlig her i Norge også. Jeg hadde ikke det til jentungen, ikke kommer jeg til å lage det selv, og siden jeg ikke er herfra og ikke har så mange goooode venner her, tviler jeg på at noen ordner noe til meg :p

Back
Topp