Babyshower

snorkfrøkna

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Er det fleire som har fått babyshower allerede? :)
Fekk tidenes overraskelse i går, plutselig var ein heil gjeng av veninnene mine samla for å lage til babyshower for meg!
Full pakke med bleiekake og leker :) Stoorkoste meg! :D

Så koselig :D Ingen babayshower på meg (foreløpig i alle fall), men vi får se :) Kanskje det plutselig skjer noe :P Er jo fortsatt noen uker igjen :)

Ingenting her enda heller, men lever enda i troen om at det skjer:P hoho Er jo sikkert stor stas:D

Så koselig :) Nei, ikke skjedd noe her ennå, men er jo litt tid igjen så kanskje.. ;) Skal innrømme at jeg håper på det, og at jeg kanskje blir bittelitt skuffet hvis det ikke skjer :P

Så koslig da :) En venninne har nesten hintet frem at jeg kan forvente meg noe.
Jeg kan godt lage for andre, men slike ting skyr jeg nesten litt unna om det er meg som er i fokus.. ;)
Har du bilder? Alltid kjekt å se:)

Nei.. har ingen som kan finne på å lage noe sånt til meg tror jeg ikke :-) men skal ha babyshower her hos meg for en venninne på søndag :-)

Sendt fra mobilen.

var veldig flott overraskelse :) syns det er egentlig ganske lenge til termin, er jo 13 veker igjen :P Så hadde ikkje begynt å tenkt på sånn eingang :P

Så koselig! :) ingen Babyshower på meg og tror ikke det vil skje heller,men kan jo håpe ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har en jenteklubb sammen med 5 venninner og vi hadde nettopp babyshower for ene, så regner nok med at det vil komme ;) ;)

Jeg fikk veldig overraskende en babyshower med bleiekake og masse overraskeleser til både meg og babyen når jeg gikk med nr to :) denne gangen tror jeg ikke jeg får det, det er ikke vanlig her :) Kommer det er jo det koselig, men ikke noe jeg går å håper på/lengter etter ;)

Jeg har forresten fått en kjempesøt bleiekake av en kreativ venninne som hadde små bleier til overs etter sitt gull og ville gi de på en litt finere måte enn bare i en bærepose :) Det var veldig gøy å få :)

Så koselig! :)

Ble kjempeoverrasket da jeg fikk babyshower med nummer 1 (og ganske flau også der jeg kom vaggende inn i et rom fullt av folk). Tror ikke det blir noen babyshower denne gangen, er vel ikke så vanlig når man venter nummer 2 ;)

Har nylig fått vite at en venninne er gravid, og jeg gleder meg veldig til å arrangere babyshower for henne. Har en haug med ideer til aktiviteter :D

Nei, tror ikke det. Jeg er tilflyttet fra en annen del av landet, så har bare noen få gode venner og ikke alle disse vet om hverandre.

Back
Topp