Må bare dele min fantastiske gårsdag. Om jeg ikke allerede hadde en super dag igår med strålende sol, var 28 uker på vei og skulle til ei venninne for å grille litt fikk jeg mitt største sjokk siden jeg satt med en positiv test i handa. Jeg kommer da til min kjære venninde med sambo og hun starter straks en samtale utenfor huset at hun hadde greid å bli kjørt på dagen før, og jeg helt oppslukt av dette går vi opp i 2.egt i huset hennes da plutselig jeg hører: Suprise!.. og et, nei to, så en masse kjente fjes kommer rundt hjørnet. Det var mamma, venner, svigers, sambos tanter og mange mange flere som alle hadde møtt opp for meg! Jeg har aldri blirr lurt slik i mitt liv! En babyshower hadde ikke streifet meg i det hele tatt. Sambo reiste så hjem, så istedenfor en rolig grilling ble det digg mat med masse kakling, barnequiz, sjokkolade i bleie lek og sniff hva for barnemat det er leker + en skokk gaver. Føler meg så utrolig heldig som har så mange fantastiske mennesker i livet mitt og som lille gutten også kommer til å nyte godt av! Jeg satt så på kvelden igår rørt som fy og måtte kjempe med tårene når jeg skulle fortelle alt sammen til min kjære hjemme. "Svever videre på min lille sky"