Babyshower...

Ane_Rikke

Glad i forumet
Jeg ser det er fler og fler som lager bleiekaker høye som hundehus og steller i stand til kalas for den gravide ala americano...
Jeg lurer på:

1. Hva er greia? Er det bare et gavedryss? I stedet for å gi "barselgave" liksom?

2. Skal dere ha? Eller er dette sånn som utdrikningslag, at det skal være en overraskelsesfest for den vordende mor?

Ser heller ikke helt greia med det.. I grunn er det vell venner/familie som skal lage en overraskelsesfest for den kommende mor og baby, men etterhvert har det blitt til at kommende mødre her i Norge arrangerer sin egen babyshower... litt rart synes jeg, da det blir litt som å tigge etter gaver..:p men en hver har vell sin smak ;)

Ja, er ikke helt min greie. Syns det er mye bedre at folk kommer å ser den lille og evt da gir barselgave:)

Jeg skal nok ikke ha noe sånt.. Kan tenke meg at det er helt vanlig når våre barn får barn :p da er vel alt som babyshower, halloween.."And You name it" helt vanlig i norge :p

Ikke min greie:-) jeg pleier å lage bleiekaker med masse stasj til venninner da, men i barselgave:-D synes det er festlig:-D

Har vært med på ett og holdt ett. Gir da gaven før barnet er født ;) koselig å samle vennene til kommende mor, spise litt god (enkel) mat og snakke baby :)

har ikke tenkt å ha d, satser på at folk vil komme å snuse på baby etter fødselen ;) å håper de da tenker på storesøster også, så det ikke bare blir babybabydikkedikk ;)

Back
Topp