Babyshower

Tiemi

Flørter med forumet
Er dette noe som er vanlig i deres vennegjeng? Tror dere at dere kommer til å få det? Jeg tviler sterkt på at noen kommer til å arrangere det for meg, pga at mine venniner ikke bryr seg så veldig om barn og den slags, er drikking og festing som står høyest i livet dems ;) Så kan vell trygt si at jeg er på et annet sted i livet enn dem og derfor har vi også vokst litt fra hverandre.. Men syntes det høres veldig koselig ut og bli overaska med, så jeg kan jo håpe! :)

Jeg kommer nok til å få en liten babyshower

jeg lagde til ei venninne i fjor, var kjempegøy! jeg og søsteren min lagde en diger bleiekake også hadde alle med seg forskjellige tapasretter også hadde vi babyquiz

Tvile på eg får d :P Vennene mine er ikke venner med hverandre. Har noen barndomsvenner og venner fra ungdomskolen, og venner fra videregående, og fra jobb, også venner jeg har troffet jennom typen. Så hehe... Hadde litt lust å arransjera d sjøl :P 

nei det er ingen som jeg kjenner som har hatt noe sånt...

Her arrangerte bestevenninna mi babyshower for meg, før tassen ble født. Det var SÅ koselig!! Jeg ble kjempeoverrasket og utrolig rørt :) Gleder meg til jeg en gang kan gi henne en babyshower! Vi lagde forresten en mini babyshower for ei venninne litt før jul også :) Tror naturlig nok ikke jeg får babyshower denne gangen :)

Nei her er det ikke vanlig, og ikke ønsker jeg det heller. 

Kan jeg ikke tro. Har ikke vært i det til noen heller jeg, så det har jeg ikke noe forhold til.

Her pleier vi å gjøre det for hverandre.. og bestevenninnen min har allerede spurt meg om jeg kan lage en liten liste over de jeg ønsker, siden hun ikke kjenner alle fra jobb og slikt! men når og hvor det er får jeg nok ikke vite!

Jeg arrangerte det for henne før hun fikk sin sønn! Ba inn venninner, mor og svigermor. Masse pakker, bleiekaker og mye annet fint fikk hun! Vi hadde da bare kaker, kaffe og brus som vi hadde fordelt i forkant! Hadde leker som at vi måtte gjette livvidden hennes utifra tråd som vi måtte klippe, også måtte den vordende mammaen smake på ulike middagsglass med bind for øynene og gjette smaken! Det var moro :)

De andre babyshowerene jeg har vært i har det bitt servert gryte eller tapas, og hatt en hyggelig skravle kveld med venninner!

Her pleier vi å gjøre det for hverandre.. og bestevenninnen min har allerede spurt meg om jeg kan lage en liten liste over de jeg ønsker, siden hun ikke kjenner alle fra jobb og slikt! men når og hvor det er får jeg nok ikke vite!

Jeg arrangerte det for henne før hun fikk sin sønn! Ba inn venninner, mor og svigermor. Masse pakker, bleiekaker og mye annet fint fikk hun! Vi hadde da bare kaker, kaffe og brus som vi hadde fordelt i forkant! Hadde leker som at vi måtte gjette livvidden hennes utifra tråd som vi måtte klippe, også måtte den vordende mammaen smake på ulike middagsglass med bind for øynene og gjette smaken! Det var moro :)

De andre babyshowerene jeg har vært i har det bitt servert gryte eller tapas, og hatt en hyggelig skravle kveld med venninner!

Neei, jeg hater overraskelser, da måtte jeg isåfall arrangert et selv, og det tror jeg neppe jeg gidder. :P

nja.. aner ikke. Laget en sånn mini-sak for ei venninne.. det skulle bli ganske stort, men så kom frafallet av venner som plutselig ikke kunne være med likevel. Tar det som en positiv overaskelse om det blir :)

Tviler sterkt.....

Back
Topp