Babyshower!

nokkers

Glad i forumet
Julibarna2014
Føler meg så utrolig heldig! Siste dagen før jeg tok perm fra skolen, holdt jentene i klassen OG forelesere babyshower for meg :) Og en uke senere gorde verdens beste venninner det samme.... Super koselig kveld med tapas, kaker og flotte presanger!
Ikke nok med det.. Men tanten min har laget et nedtellingskalender til meg. Denne fikk jeg 1. april, og den inneholder 28 gaver og en champagne flaske, ettersom jeg har termin 29. april! Alt fra nyttige ting som neglesaks og babyolje til søte bodyer og deilig håndkrem til mor... Fantastisk snille mennesker som vet å oppmuntre når ventetiden begynner å bli kjedelig <3 KOS

Flere som har fått babyshower eller annen oppmuntring? :)

så kjekt :D veldig smart med kalender..
Mine søstre som skal være fadder for babyen har holdt en utrolig koselig babyshower for meg

Så koselig da :) Snille venner du har :)

Åå så kos med nedtellingskalender! Det gjør jo ventetiden litt kjekkere :) 

Jeg fikk en nydelig babyshower av min søster i mars! Var utrolig kjekt! 

Fantastisk! Jeg fikk babyshower av svigerinna og venninna mi. Fikk fullstendig sjokk, de hadde lurt meg trill rundt (noe som ikke er lett - jeg har alltid kontroll) :P Jeg ble så vanvittig takknemlig og rørt! Vi er heldige som har så flotte mennesker rundt oss :D

Holdt babyshower selv :)) Siden det ikke er så vanlig, tror jeg ingen tenkte på det. Men jeg likte ideen, og lagde et selv. Ble veldig koselig og fikk mange fine klær og gaver.

Back
Topp