Babyshower

*trinemor*

Gift med forumet
Ble overrasket hos en venninne igår med Bayshower, og det var jo bare så koselig :)

Der var det gode venner og familie, rosa ballonger, pynt, bleiekake og gaver til den lille :)

For ikke å snakke om kakebord :)

Kjempehyggelig :) 

De hadde visst planlagt sist, men da fødte jeg før de rakk og gjennomføre det...

Flere som har fått denne overaskelsen?

Åhh. Så koselig. Kjenner ikke så mange her vi bor. Så tror nok aldri jeg blir å få noe sånnt uansett hvor mange vi får. :)

Aaaw, så koselig :)

Jeg kjenner heller ikke mange her jeg bor så tror ikke på noen babyshower akkurat, men jeg har fått bleiekake som inneholdt blå bånd, sutter, kosebamse, lue, smekke, bok, diverse salver og sjampo til baby og bleier så klart :P

Nirvana skrev:
Aaaw, så koselig :)

Jeg kjenner heller ikke mange her jeg bor så tror ikke på noen babyshower akkurat, men jeg har fått bleiekake som inneholdt blå bånd, sutter, kosebamse, lue, smekke, bok, diverse salver og sjampo til baby og bleier så klart :P

Høres ut som en kjempefin og innholdsrik bleiekake da :)

Kjempekoselig gave å få :)

Venninene mine og søsteren min hold babyshower for meg om fredagen. Det er så koslig. Mange morsome leker med både sjokolade i bleier og babymat. Hele kåken var full av ballonger! =D Og hun ene hadde laget en sikkelig guttekake. 

Skal lage bleiekake til kusina mi, og til ei venninne når den tid kommer. Men dem bor ikke i nærheten da. Men er for at jeg synes det er kjempe kos å ha noe å gjøre :)

Så koslig!

Like før jul ble jeg overrasket av venninnene mine:) var kjempe koselig med pakker, mat og kaker:) hadde ikke forventet noe i hele tatt siden jeg ikke bor hjemme lengre og alle hadde så mye å gjøre før jul, og da var det ekstra gøy:)

Så utrolig kjekt da:D 
Her har jeg ei venninne som har spurt masse om når det er vanlig å ha det, men ser ikke ut som det blir noe av det her.

Så koselig! Venninen min hadde visst planlagt babyshower for meg og jeg ble overrasket på søndagen som var. Gode venner, familie, gaver, morsomme leker. Bleiekake.. (uspiselig) Laget av BLEIER haha:D!

Er jo sååå koselig da!!!!!!!! =D

Så koselig at flere har blitt overrasket med babyshower :)

Det får en til å føle seg bra, mye positiv oppmerksomhet

Back
Topp