Babyshower??

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Hei jenter.
Har dere noen planer om å ha babyshower? Hvordan fungerer dette egentlig, skal jeg arrangere det for meg selv eller skal venninner arrangere det for meg??

Babyshower har jeg ikke planer om ,men tror det er sånn at bestevenninnen pleier å arrangere

ORIGINAL: Tussi75

Babyshower har jeg ikke planer om ,men tror det er sånn at bestevenninnen pleier å arrangere

Ikke noe vi har gjort i vår vennekrets hvertfall..

Det høres så amerikansk ut, er vel ikke så vanlig i Norge enda...

Men det pleier vel å være venner som ordner det i så fall.

[:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tante Sofie

enig der, det er liksom noe jeg ser på tv at de gjør..[:)] det er jo en tradisjon omtrent det i usa?? men ikke like utbredt her i norge...

ORIGINAL: lenis

ORIGINAL: Tante Sofie

enig der, det er liksom noe jeg ser på tv at de gjør..[:)] det er jo en tradisjon omtrent det i usa?? men ikke like utbredt her i norge...

Samme her..

Men jeg har tenkt litt på å gjøre det for venninna mi, siden hun skal ha sin første 3 uker etter meg
(satser på at hun ikke leser her inne, men ikke Quote dette[;)])

Men først var det dette utdrikkingslaget for en annen venninne, da[8|]

Vi arrangerte babyshower for ei på jobb en gang. Lagde god mat og alle kjøpte inn gaver til henne, veldig festlig og sosialt [:D] Selve festen holdt vi hjemme hos sjefen! Tror det er amerikansk opprinnelig. Vi skal ha en Babyshower for meg før jeg går ut i permisjon også. Litt rart å vite om det, men gleder meg masse til gavene!!! [:)]

[:)]Det er jo en veldig hyggelig overraskelse og ting å gjøre da!! Hadde satt kjempestor pris på å fått en slik fest, men regner ikke med at det blir!! (eksamen nærmer seg med stormskritt, folk har andre ting å tenke på!![8D][:)]) Men når bestisene mine kommer så langt at de blir gravide skal jeg virkelig vurdere å lage en slik fest!![:)][:)]

hmmm....hadde jo vært moro m en sånn fest dah...! mm,presanger...[:D][:D] til bebin da vel å merke, men det er oxo morsomst å få...!!

ORIGINAL: Smiley80

Vi arrangerte babyshower for ei på jobb en gang. Lagde god mat og alle kjøpte inn gaver til henne, veldig festlig og sosialt [:D] Selve festen holdt vi hjemme hos sjefen! Tror det er amerikansk opprinnelig. Vi skal ha en Babyshower for meg før jeg går ut i permisjon også. Litt rart å vite om det, men gleder meg masse til gavene!!! [:)]

Høres jo utrolig koselig ut![:)]

Ja, det høres så koselig ut å bli arrangert det for!! Det som er problemet, er at alle er så opptatt med skole o.l. den tiden jeg nedkommer, så det blir vel lite av det hvis ikke jeg arrangerer for meg selv...

mine venninner har mast slik om babyshower så her blir det vel til at jeg arrangerer så får de komme med gaver[:)] blir vel som en sladrekveld med babyprat[:D]   KOSELIG!!!!!!!

Ingen i min omgangskrets har babyshower. Det er jo ikke så vanlig her hjemme i Norge.

Back
Topp