Babyshower suprise

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Jeg vil dele med dere , den fantastiske dagen jeg har hatt i dag.

Jeg ble hentet av to venninner i dag som skulle ta meg med på lunch.
Da vi kom tilbake var huset fullt av mine nærmeste venninner.
Hele huset var pyntet i lyserosa detaljer og ingen ting var overlatt til tilfeldigheten.

Jeg er fullstendig overveldet og har ikke ord for hvor fint alt var.:love2

Jeg kommer aldri til å glemme denne dagen, og deler bildene fra den fine dagen med dere forumjenter slik at dere også får et innblikk i hvordan dagen var for meg.
:love7

Det var så fint gjort og jeg følte meg som en prinsesse i mitt eget hjem: )
Jeg ble så overrasket og har vel ikke landet helt enda ...:happy093

Den beste morsdagen jeg kunne drømt om.:love017

Wow!! Så koselig, skikkelig gode venninner du har som gjorde i stand noe så flott på selveste morsdagen!!

Wow!! Så koselig, skikkelig gode venninner du har som gjorde i stand noe så flott på selveste morsdagen!!
:love7Ikke sant ?
En helt fantastisk bra dag å legge det til, selveste morsdagen av alle dager:love2

Så utrolig mye fint! Bittelitt misunnelig kjenner jeg, flinke venninner du har <3

Fy søren for en flott overraskelse;) for noen venner du har:) kjempe fin kake, nydelig pyntet og masse kjekt på bordet. Tar nok litt tid å lande etter noe slik :)

Så utrolig mye fint! Bittelitt misunnelig kjenner jeg, flinke venninner du har <3
:love7Tusen takk : )
De har lagt så mye i dette og har planlagt dette så lenge. Er skikkelig imponert!
Som tatt ut av en drøm :love2

Fy søren for en flott overraskelse;) for noen venner du har:) kjempe fin kake, nydelig pyntet og masse kjekt på bordet. Tar nok litt tid å lande etter noe slik :)
Tusen takk:love7
Vanskelig å gjenskape på bilder, men det var så flott og en så herlig atmosfære- det var så gjennomført.

Helt utrolig! :love7 Snille venner du har! :D * misunnelig *

wow :D
snille venner du har <3 :D
bittelitt misunnelig jeg og da :P hehe.
skjønner godt at du koset deg <3 :D vel fortjent :D
det var masse fint, og den kaka, :D de har virkelig vært flinke :D

Back
Topp