Babyshower-mamma forsnakket seg..

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Mamma ringte meg nå og sa hun hadde fått en rar melding om babyshower fra ei nær venninne av meg. Hun vet jo ikke hva sånne ting er og ikke at det var hemmelig.

Jeg trodde ingen ville arrangere det for meg, og det kan jo være en misforståelse, men tviler på det egentlig. Mamma rakk ikke å si noe om tid og sted, for jeg skjønte hvor dey bar.

Men, skal jeg si noe til venninnen min eller mannen min(som sikkert vet noe), eller skal jeg late som ingenting??

Sent from my iPhone using BV Forum

Off... Stakar både venninna si og mamman din. Ikke noe gøy å få det avslørt eller å plumpe ut med noe som ikke skal ut :P

Vet jammen ikke hva jeg ville ha gjort jeg.
Latt som ingen ting kanskje :)

Si til mora di at det er hemmelig og at du ikke skulle vite noe.. Så later du som du blir overrasket.

Jeg oppdaga at jeg skal få mini babyshower imorra ved at gubben fikk en sms av venninna mi. Og tlf lå bare på bordet. Så jeg må spille litt overrasket..

Hadde også fortalt mamma at det ikke var meningen at du skulle vite noe ang. babyshower.
Og så hadde jeg sagt til venninna mi at det ved et uhell hadde kommet ut. Men det er kun fordi jeg ikke kan spille. Så de hadde sett lang vei at jeg ikke var overrasket.
Hadde jeg kunne spilt, hadde jeg gjort det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde holdt kjeft!

Spill dum og lat som ingenting!

Off, er slik pappan min er flink til det der. Haha ploppe ut noe som skal bli holdt hemmelig. :-p

hadde nok sagt til mamman min at dette skulle vært hemmelig, og om du og hun kunne klart å holde maska så hadde jeg ikke sagt noe og spilt overrasket når det først skjer:-)

Spill overrasket for venninnene dine og si til mamman din at det skulle vært hemmelig, men at det ikke gjør noe. Det skal jo være koselig for alle og ikke vits at mamman din skal føle at hun har ødelagt noe ovenfor venninnene dine :)

Spill overrasket for venninnene dine og si til mamman din at det skulle vært hemmelig, men at det ikke gjør noe. Det skal jo være koselig for alle og ikke vits at mamman din skal føle at hun har ødelagt noe ovenfor venninnene dine :)

Jeg velger å late som ingenting jeg, sa til mamma at det skulle være hemmelig, men det kunne jo ikke hun vite. Hun hadde ikke hørt om babyshower før hehe :) vet ikke når det er, så kan bare vente i spenning ;)

Back
Topp