Babyshower i bilder! :-D

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
ImageUploadedByBV Forum1378108166.982695.jpgImageUploadedByBV Forum1378108177.019558.jpgImageUploadedByBV Forum1378108194.985420.jpgImageUploadedByBV Forum1378108215.263214.jpg
I går ble jeg overrasket med babyshower, noe jeg i min villeste fantasi ikke hadde trodd jeg kom til å ha :D Så utrolig koslig, og fikk så mye fint. Ble helt målløs! :p Min lille gutt er så heldig som har så mange som gleder seg rundt seg! :p

Dere andre som har hatt, har dere bilder fra dagen?

Fra mobilen :)

Åååå, så koslig! Og så mye fint dere fikk :D

Å så koselig.. Må si jeg er litt misunnelig ja. Jeg har aldri gjort det med noen av våre..
Men veldig lyst ja.. :)

Så koselig! Kjekt å få se bilder, var mye fint dere fikk :)

Blir nok ingen babyshower her siden det er andremann ;)

Så mye fint! :-) Så kjempetrivelig ut!

Her blir det nok ingen babyshower nei.. har ingen venninner som er av typen til å finne på sånt + at mange av de bor langt unna. Arrangerte for en venninne i sommer, og det var supertrivelig - masse, masse babysnakk ;-)

Åhh,så stas<3<3 Mye fint dere fikk!:)
Babyshower er sååå kooos...<3

Så masse fint du fikk og så koselig :) Har aldri hatt det selv eller arrangert det..

Så koselig!! Og sååå masse fint du fikk da :)

Jeg ble overrasket med babyshower når jeg gikk med nr 2, tviler på det skjer denne gangen siden det ikke er vanlig her og jeg faktisk er den eneste jeg vet om som har fått det :P

Ja jeg er helt overveldet! :D Veldig koslig:) Gleder meg til jeg kan stelle i stand noe lignende for neste venninne ut :P

Sååå koselig og så mye fint du fikk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp