Babyshower - gave til mor

Lilleklomp18

Forelsket i forumet
Hei, er så heldig å få gå gravid sammen med en veldig god venn av meg, noen uker mellom oss bare :-) og det er planlagt babyshower til henne mot jul nå, og gave til baby er fikset :-)
Men er så usikker på gave til mor selv? Hav ville du ha ønsket deg? For jeg synes det er viktig at mor blir satt pris på i en slik sammenheng, gjelder også ved barselgave - at det er noe til mor og ikke kun baby!
Har født selv og vet hva jeg syntes var gøy å få, men ville høre med dere andre hav dere ville likt å fått? :-)

Jeg fikk babyshower nå på søndag, og jeg fikk litt forskjellig ansiktsmaske, salve, badeskum osv. Det ble jeg veldig glad for.

Jeg kommer ikke til å få babyshower selv, men en venninne av meg ønsket seg/ble glad for litt praktiske ting som en typisk apotekerpakke med brystkremsalve, hemoroidesalve ++ Vet ikke om alle hadde blitt så glad for slikt da :P

Jeg fikk spa i barselgave av venninnene mine sist. Var fantastisk!!

Ja, jeg ville ønsket meg noe til egenpleie :happy:

Enten hjemmelaget middag/gjærbakst som kan fryses eller spa/fot/hånd/lropps-behandling

Liten kurv m/håndtak som har plass til "viktige" ting hjemme etter fødsel (TV kontroll, iPad, vannflaske, sjokolade, kremer.. ) [emoji4]

Det var favoritten til venninna mi hvertfall [emoji108]

Ting til egenpleie; salve til såre brystvorter, ammeinnlegg i ull/silke, en god ansiktskrem, gavekort på velvære/spa/frisør,

Et par poser med rundstykker/boller etc til å legge i fryseren.

Tenker også at egenpleie må være nøkkelordet her :) Er hun ei som liker å ta godt vare på seg selv til vanlig er kremer og masker et godt tips, om ikke så noe godt å spise på og drikke evt? :)

Back
Topp